Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

leodenhertog

leodenhertog

• Lid sinds 04 november 2010
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2012
  • 10:53

Goedendag allemaal,

Ik kan niet vinden wat ik zoek; het is er ws al wel, en daarom deze vraag.

Ik wil op/voor mijn locksreen de ICE app plaatsen zodat deze benaderbaar is voor iedereen, en dat ik toch een ‘stap’ dieper mijn vergrendeling heb.

Het mooiste is natuurlijk dat als de tel uit ‘slaapstand’ / donker scherm komt dat ik OF de vergrendeling kan bedienen Of de ICE app.

Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden allemaal, en dat zal denk ik ook de reden zijn dat ik nog niet kan vinden wat ik zoek.

Bij voorbaat dank voor jullie hulp.

Bewerkt (24 april 2013 14:19)
pbecks1963

pbecks1963

• Lid sinds 03 januari 2011
  • Berichten 932
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2012
  • 11:29

Widgets kun je op een lock-screen plaatsen met widgetlocker

SGS3/SGS5plus/Tab4
fervent gebruiker van: Tasker & Kustom

leodenhertog

leodenhertog

• Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2012
  • 21:07

Hoi pbecks,
Bedankt voor je reactie, maar….. ik zoek geen locker. Ik ben tevreden met de ‘veeg-pincode’ van de galaxy. maar dan is UITERAARD geen enkel functie behalve noodoproep te gebruiken.
En wat ik wil/zoek is dat er een widget(?) of sneltoets , of hoe je het ook noemen wilt, als het ware BOVENOP het lockscreen zit.
Om het anders te verwoorden:
Dat ik zonder de genoemde veeg-pincode te gebruiken niet alleen een noodoproep kan doen, maar ook een app op kan starten/openem (bv ICE)

Backhead

Backhead

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 3803
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2012
  • 21:26

leodenhertog;274041
Hoi pbecks,
Bedankt voor je reactie, maar….. ik zoek geen locker. Ik ben tevreden met de ‘veeg-pincode’ van de galaxy. maar dan is UITERAARD geen enkel functie behalve noodoproep te gebruiken.
En wat ik wil/zoek is dat er een widget(?) of sneltoets , of hoe je het ook noemen wilt, als het ware BOVENOP het lockscreen zit.
Om het anders te verwoorden:
Dat ik zonder de genoemde veeg-pincode te gebruiken niet alleen een noodoproep kan doen, maar ook een app op kan starten/openem (bv ICE)
Denk helaas niet dat dit mogelijk is….

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 28 februari 2012
  • 22:32

leodenhertog, dat is er niet. Dus als je een beveiligde unlock hebt dan heeft ICE helemaal geen zin.

leodenhertog

leodenhertog

• Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 29 februari 2012
  • 19:36

Bedankt voor jullie reactie,
Maar….ik blijf even ‘zeuren’ . Ik zal vertellen waarom.
1. de alarm functie gaat ‘voorbij’ het lockscreen , want als het alarm afgaat, dan kan hem afzetten.
2. er zijn van die app's die je agenda-items van vandaag bv, er op projecteren.
3. wat denk je van de noodoproep zelf ? (die de telefoonkiezer activeert )

Voor de 1 wat meer als de ander, maar ik wil er eigenlijk maar mee zeggen dat het ‘dus’(volgens mij) technisch/softwarematig KAN; en dan bedoel ik : een widget bovenop het lockscreen, net zoals de noodoproep.

Ik wil dus niet eigenwijs zijn, maar blijf op zoek naar zo'n app, want volgens mij ben ik toch niet de enigste die bv een ICE app heeft, EN een lockscreen.

LAAT EVEN DUIDELIJK ZIJN DAT DIT DUS GEEN KRITIEK IS C.Q. NEGATIEVE FEEDBACK VOOR DEGENE DIE REAGEERDEN ! HELDER? MOOI !

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 29 februari 2012
  • 19:46

Deze app vervangt het lockscreen waardoor je dus als eerste ICE ziet: https://market.android.com/details?id=com.appventive.ice

Een app of widget die je op een gewoon lockscreen kunt zetten is er volgens mij niet aangezien deze app/widget dan voor elk lockscreen zou moeten werken. HTC, Samsung etc hebben elk hun eigen lockscreen en daarnaast bestaat er dan nog de standaard Android lockscreen. Lastig dus om het voor al die types werkend te krijgen.

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 29 februari 2012
  • 20:12

leodenhertog;274310
Bedankt voor jullie reactie,
Maar….ik blijf even ‘zeuren’ . Ik zal vertellen waarom.
1. de alarm functie gaat ‘voorbij’ het lockscreen , want als het alarm afgaat, dan kan hem afzetten.
2. er zijn van die app's die je agenda-items van vandaag bv, er op projecteren.
3. wat denk je van de noodoproep zelf ? (die de telefoonkiezer activeert )

Voor de 1 wat meer als de ander, maar ik wil er eigenlijk maar mee zeggen dat het ‘dus’(volgens mij) technisch/softwarematig KAN; en dan bedoel ik : een widget bovenop het lockscreen, net zoals de noodoproep.

Ik wil dus niet eigenwijs zijn, maar blijf op zoek naar zo'n app, want volgens mij ben ik toch niet de enigste die bv een ICE app heeft, EN een lockscreen.

LAAT EVEN DUIDELIJK ZIJN DAT DIT DUS GEEN KRITIEK IS C.Q. NEGATIEVE FEEDBACK VOOR DEGENE DIE REAGEERDEN ! HELDER? MOOI !

Ik ben niet zo zeker of dat niet mogelijk is… ( en ja, ik weet dat je eigenlijk geen locker zoekt…:p)

Ik gebruik magiclocker met een heeeeeele hoop gratis lockscreens, allemaal verschillende met verschillende functies. Nu is voor sommige de mogelijkheid om de toetsen op je unlockscreen te programmeren. Wat ik bedoel: bij veel lockscreens heb je een ontgrendel toets en een toets om je telefoon op stil te zetten zonder hem te unlocken. Als het dus zo is dat je deze toetsen kunt porgrammeren met een app naar jou keuze zou je onder een van die toetsen bijvoorbeeld deze app kunnen plaatsen: https://market.android.com/details?id=seraphimserapis.ice&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsInNlcmFwaGltc2VyYXBpcy5pY2UiXQ..
et voila en je hebt denk ik wat je bedoelt…

Bewerkt (24 april 2013 14:20)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

leodenhertog

leodenhertog

• Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2012
  • 13:33

Dank je wel voor jullie bijdragen; ik ben mooi opgeschoten in de goede richting en wijzer geworden !
Nogmaals: thnx.

Bewerkt (24 april 2013 14:20)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren