Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

z1000

z1000

• Lid sinds 30 september 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2012
  • 15:00

Hallo,

Ik krijg bij het opstarten van Kies de melding KIESPDLR werkt niet meer.

Bij de vraag om Kies te update, krijg ik de melding AgentUpdate werkt niet meer.

Wat heb ik allemaal al gedaan:
- Virus scanner uitgeschakeld
- Kies talloze keren opnieuw geinstalleerd
- Alle mappen verwijderd van Kies
- Windowsframework aangevinkt bij programma onderdelen.

Wie kan mij hierbij helpen, want ik begin een beetje kwaad te worden op kies. Ben nu al 3 dagen hiermee bezig.

Bewerkt (24 april 2013 14:21)
GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 5 maart 2012
  • 15:25

Ik zou zeggen, gebruik Odin..

Verder kan je eens proberen Kies te uninstallen met een deftig programma (ipv de standaard windows uninstaller, zelf gebruik ik tune-up utilities). Dit staat gelijk aan:
- uninstall Kies zoals je altijd doet (via windows wss)
- ga nu naar program files en verwijder (shift+delete) de map “samsung” (als hij zegt niet mogelijk wegens in gebruik: open de taakbeheer (ctlr+shift+esc) en ga naar processen en kill “KiesPDLR”)
- ga naar %temp% en clear wat relevante temp files (optioneel, met deftig programma gaat het automatisch)
- clear het bijhorende registery (optioneel, met deftig programma gaat het automatisch)
- start computer opnieuw op
- installeer laatste Kies

edit: Kies ook runnen als administrator

z1000

z1000

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2012
  • 15:45

Bedankt ga het eens proberen.

Met Odin wil nog wachten. Wil in de toekomst wel een rom installeren. Maar heb nu niet de financieel middelen om een nieuwe telefoon te kopen als ik zou verzieken.

z1000

z1000

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2012
  • 16:44

Ik heb zojuist tune up utilities geïnstalleerd en je anderen adviezen opgevolgd. Maar het heeft niet geholpen

GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 5 maart 2012
  • 18:15

Met Odin “verziek” je niets hoor. Odin is gewoon een pakke beter programma dan Kies. Het is zeer veilig, snel en betrouwbaarder zoals je al merkt
Odin is niet enkel bedoeld om Custom Roms of Kernels te flashen, het kan evengoed dienen om officiele Kies releases op je telefoon te zetten. Odin helpt je trouwens je telefoon net te maken wanneer hij stuk is.

Zo kan je dus de laatste officiele 2.3.6 JW1 op je telefoon zetten zonder Kies.
Odin kan je hier downloaden: Flashprogram Samsung I9000 + Pits.rar (ww: samfirmware.com) neem versie 1.82
de laatste JW1 vind je hier: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/29783-officiele-xwjw1-met-xen-csc-online-officiele-release-voor-nederland.html
Als je KPN bent kies je de KPN anders de andere.
de .tar zet je onder PDA bij Odin, dan zet je je telefoon in download mode (Volume DOWN + Home + Power) en sluit je hem aan op de pc, Odin zegt added en ziet geel links boven, re-partition NIET aanvinken, start drukken en wachten tot de telefoon reboot.

Doe nu een volledige factory reset van je telefoon.

neem altijd een backup indien je dit wenst: Factory reset uitvoeren; wat komt er bij kijken? - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren