Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jordy_hierck

jordy_hierck

• Lid sinds 16 september 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2012
  • 14:09

Goedemiddag allemaal!

Mijn SGS heeft een plotseling mankementje opgelopen. Ik zit momenteel in mijn toetsweek en het is dan natuurlijk de bedoeling dat in de les je telefoon niet afgaat. Zodoende zet ik mijn telefoon sinds ik hem heb (september 2010) tijdens toetsen op vliegtuigmodus. Simpel knopje en je hebt nergens last meer van.

Nu heb ik vanochtend weer een toets gehad. Helaas, nadat ik mijn telefoon in vliegtuigmodus gezet had en de toets af had, wilde hij er niet meer uitkomen! Ik heb al een hele hoop geprobeerd. Soft-reset, batterij eruit, Wi-Fi aan, elke setting dubbelchecken, nog een soft-reset enzovoort.

Heeft iemand enig idee wat ik moet doen om de vliegtuigmodus weg te halen? Zo heb ik niks aan mijn telefoon natuurlijk.

Wat informatie:
Standaard Samsung Galaxy S, aangeschaft september 2010.
t-mobile abonnement.
Geroot, met lite'ning rom 5.3.
Ander homescreen, namelijk Regina 3D homescreen.
Geen mods meer, heb ik allemaal uitgezet.

Hoor graag wat van jullie!

Jordy

Bewerkt (24 april 2013 14:25)
jordy_hierck

jordy_hierck

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2012
  • 15:50

Niemand een idee?

Verwijderd_Account_17032017

Verwijderd_Account_17032017

• Lid sinds 03 januari 2012
  • Berichten 458
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2012
  • 16:03

Hallo Jordy,

Wat vreemd dat hij er niet meer uit wilt !
Wat geeft hij aan als je het via de normale manier indrukt? (net als aandoen)
Hoe heb je die Soft reset uitgevoerd?

jordy_hierck

jordy_hierck

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2012
  • 17:55

Ik ga er vanuit dat je met normaal aandoen de vliegtuigmodus bedoelt? in dat geval, bar weinig. Normaal gesproken staat er constant dat vliegtuigtekentje boven in. Zodra ik via de lockknop hem uit wil zetten kan dat niet, omdat het soort van is weggevaagd als het ware. Niet in te drukken in ieder geval, een beetje grijzig. Zodra ik naar de instellingen gaan en hem daar probeer uit te zetten zie je hem proberen en proberen dat vinkje weg te werken. Dit lukt alleen nooit, hoe lang je ook wacht. Zodra je een scherm terug gaat en dan weer naar de vliegtuiginstelling staat het vinkje gewoon weer aangevinkt.

De soft reset heb ik uitgevoerd door de telefoon 5 minuten uit te zetten, compleet. Daarna nog een keer met de batterij er ook uit, zo'n 10 minuten. En daarna ook nog een keer met de SIMkaart eruit. Niks lijkt te helpen!

Op internet staat dat ik hem even moet proberen een factory-reset te geven, omdat de radio verstoord is, of corrupt. Dit zou deze file weer moeten resetten. Helaas is dat nogal drastisch in een keer, maar als het niet anders kan ga ik daar maar eens aan beginnen!

Bewerkt (24 april 2013 14:26)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 20 maart 2012
  • 18:04

Als ik de keuze had uit een Factory Reset en mijn tel werkt weer of dat mijn tel alleen nog te gebruiken is als bierviltje, dan wist ik het wel hoor! Heb je een goede titanium back up van je apps?? Dan zou ik die FR gewoon doen…..

AW Forum Queen voor het leven

jordy_hierck

jordy_hierck

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2012
  • 21:37

Ja my point exactly, moet alleen eerst alles even backuppen en heb daar nog niet veel tijd voor gehad. Dus ik dacht, we wachten even, misschien heeft iemand hier wel een geniaal idee, haha!

Fraxon

Fraxon

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 350
  • Reputatie 10
  • 20 maart 2012
  • 22:07

Klopt je IMEI nog en heb je deze toevallig ergens geback-upped?

jordy_hierck

jordy_hierck

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 21 maart 2012
  • 16:20

Heb helaas m'n IMEI niet geback-upped nee. Of hij klopt kan ik niet zien, want in mijn instellingen geeft ie voor mijn IMEI nummer ‘onbekend’ aan. Achter m'n batterij is hij wel gewoon te lezen..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren