Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Mitz

Mitz

• Lid sinds 21 november 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2012
  • 14:02

Hey,

Ik heb dus een Samsung Galaxy S (onderhand weet ik dat die S voor Sloom staat) en zoals je dus al kan lezen is die sloom.
Ik heb net een app geïnstalleerd en hij is nu (na 5 minuten) nog steeds op een zwart scherm.
Dit heb ik elke keer als ik een app open of installeer.
Het begint nu wel een beetje schijt irritant te worden.

Ik denk dus: ‘'Oke, ik zet er nieuwe software op’', maar toen dacht mijn Macbook Pro ‘'bekijk het maar’'.
Mijn Samsung Galaxy Sloom word niet gevonden door mijn Macbook.
Hoe ga ik er nieuwe software op zetten? Niet dus. Want op mijn Windows wilt Samsung Kies niet installeren.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Ik wil er echt nieuwe software op.

En hey, nu ik deze zin typ zie ik dat mijn Galaxy Sloom reboot. Leuk, joh! Want rebooten duurt bij mij ook 30 minuten xoxox

Mitz.

Bewerkt (24 april 2013 14:27)
EMP

EMP

• Lid sinds 06 september 2010
  • Berichten 108
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2012
  • 14:40

Flashen op de Mac met Heimdall - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld

Bewerkt (24 april 2013 14:27)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 26 maart 2012
  • 23:48

Misschien moet je gewoon een iPhone gaan kopen? Als we toch simpel gaan doen hè?

Bewerkt (24 april 2013 14:28)
Mitz

Mitz

• Lid sinds 21 november 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2012
  • 19:43

Ik zou echt niet weten wat Flashen is en zoals er in dat Topic al staat ‘'op eigen risico’' dus hij kan stuk gaan (bricken..?) en niet meer aangaan. Dusja… Ik weet niet of ik het moet doen. Is er niet een replica van Kies ofzo voor Mac? ;p

mvenneker

mvenneker

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 1596
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2012
  • 23:05

Lees je gewoon eerst eens in op het forum over de mogelijkheden van flashen voordat je dat al afschiet..je kortzichtigheid over de galaxy s doe je alleen maar jezelf te kort mee. Tis een top toestel

AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 27 maart 2012
  • 23:25

Licht er ook aan hoeveel apps je installeert, en je geheugengebruik, al eens een factory reset gedaan? Gewoon terug naar ROM zoals hij op het begin was. Ben je wel je apps kwijt.

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 27 maart 2012
  • 23:55

Mitz;282276
Ik zou echt niet weten wat Flashen is en zoals er in dat Topic al staat ‘'op eigen risico’' dus hij kan stuk gaan (bricken..?) en niet meer aangaan. Dusja… Ik weet niet of ik het moet doen. Is er niet een replica van Kies ofzo voor Mac? ;p
Ik werk al jaren met een MacBook Pro en heb nog nooit problemen gehad met een verbinding met de Galaxy of Galaxy2. Voor de Mac is een alternatief voor Odin (die is alleen voor Windows) Heimdall. Hoe je dat met Heimdall moet doen, vind je in onze Wiki. Op de Mac kun je overigens ook gewoon Windows draaien met het programma Boot Camp (vind je onder Applicaties -> utilities). Heb je wel een ‘boot’ windows schijf voor nodig (kopen of lenen van een vriendje). Ik draai op mijn Mac op de Windows partitie Windows 7 ultimate (64 bits), maar met XP gaat het net zo goed.
Er is nu ook een "Kies' voor de Mac, maar die heb ik nooit gebruikt (wel Kies op mijn Windows partitie).
Wil je je SGS op je Mac zien dan ga je naar -> instellingen (settings)-> draadloos en netwerk-> usb instellingen- en daar zet je hem op ‘Massaopslag’ (hij staat daar waarschijnlijk op ‘Kies’. Wil je met Kies werken, dan moet je hem natuurlijk op ‘Kies’ zetten daar.)
Vervolgens ga je bij instellingen (settings) naar ‘toepassingen-> ontwikkeling-> en daar klik je ’USB fouten opsporen' aan.
Als je nu weer terug gaat naar je hoofdscherm en je toestel met een usb kabeltje aansluit op je Mac, dan moet je de statusbalk van je tel naar beneden trekken en klikken op USB-verbinding. Nu krijg je de mededeling (beneden op het scherm) USB opslag inschakelen. Klik je hierop dan zal je interne SD (en als je die hebt ook je externe SD) als schijf zichtbaar worden op je scherm van je Mac. Nu kun je alles van je Mac naar je telefoon ‘slepen’ of van je SD naar je Mac. Hangt er vanaf wat je wilt natuurlijk.
Is een fluitje van een cent.

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 28 maart 2012
  • 17:34

Makker, geweldige uitleg ! Hier moet de topic starter zeker mee uit de voeten kunnen en zal hierna zeker op zijn woorden terug komen . Ik wou hem al door verwijzen naar de Macdonalds.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.