Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Goedmeiddag Backhead,
Hoe zijn jouw ervaringen met deze rom?
Gezien mijn huidige rom hier en daar wat kleine haperingen vertoond (beltonen die spontaan veranderen e.d) ga ik maar weer eens verder kijken.
grtz RMK75
rmk75;283393
Goedmeiddag Backhead,
Hoe zijn jouw ervaringen met deze rom?
Gezien mijn huidige rom hier en daar wat kleine haperingen vertoond (beltonen die spontaan veranderen e.d) ga ik maar weer eens verder kijken.
eedy14;283416
ICSSGS RC4.2 is erg stabiel en draait erg goed.
Ik ben er erg tevreden over.
Groetjes.
Jaggle;283420
Vind ik ook, maar wacht nu op RC5,dan ga ik weer over. Zit nu op EliteV8
eedy14;283425
Ik wacht geduldig af op RC5.
Jaggle;283428
Heb jij geen problemen met Glitch wat reboots betreft. Want ik heb hem ook draaiende gehad op v8, maar bij het afspelen van mijn muziek via player pro kreeg ik spontane reboots. Er zijn er meer op XDA die dat probleem hebben, zelfs met met Glitchondemand
@ Jaggle,
Probeer de Poweramp kijk dan ff of je nog het probleem hebt.
@ Jaggle,
Ben nu 1 1/2 muziek aan het luisteren en aan het multitasken en nog steeds geen problemen .
eedy14;283457
@ Jaggle,
Ben nu 1 1/2 muziek aan het luisteren en aan het multitasken en nog steeds geen problemen .
Ik draai deze rom zelf al zo'n maand, maar nooit de moeite genomen om er een topic over aan te maken omdat er zoveel ICS roms zijn. Maar sinds de laatste update wil ik jullie deze toch niet meer onthouden:
XDA thread: Slim ICS - 70MB Clean, Simple & Fast - The Google Way - xda-developer
Laatste rom info hier: ​Home - slimroms
Kennmerken:
- Zeer klein, in totaal 70 mb
- Maar 5 talen, geen Nederlands (Engels (2x), Frans, Duits, Italiaans, Spaans)
- Geen GAPPS nodig, market en dergelijke zitten er al in
- Standaard dingen als root enzo zitten er al in
- 383 MB ram!
- Standaard DPI=182, maar via: settings/ass/genereal/DPI is dit hel makkelijk weer naar 240 DPI te veranderen.
Wat niet werkt:Installatie:
- Installatie vanaf gingerbread:
- Installeer CM9
- Haal de batterij eruit, en ga opnieuw recovery in
- Doe een factory reset, en dan base en essential flashen (In deze volgorde, dus NIET essential en dan base!
- Reboot
- Doe een factory reset, en dan base en essential flashen (In deze volgorde, dus NIET essential en dan base!
- Reboot
- Flash de update, eerst base dan nieuwe essential
Changelog 3.1:Installatie vanaf ICS
Update
<u>
Download:
</u>Custom kernels