Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
R_2Tall;283846
Ik heb nu al een ruime tijd niks veranderd aan mn phone. Geen flashen, ODIN, niks…
Reden hiervan was omdat ik erg tevreden (in het begin) was over de ROM en dergelijke. Maar we zijn nu een aantal maanden verder en hij begint nu steeds meer kuren te vertonen. Soms loopt hij helemaal vast, en moet ik hem opnieuw opstarten. Ik heb veel last van force close, met name als ik hem ontgrendel en gelijk naar mn Logboek, Contacten, Berichten, enz… ga. Laatst ging die ook uit zichzelf rebooten. Echt rare shizzle allemaal, maargoed.
Wellicht dat iemand mij kan helpen met dit probleem.
Alvast bedankt
Een factory reset kan helpen maar wat niet vergeten mag worden erbij te vermelden is dat een FR ook alle later geinstaleerde apps , highscores , accounts , etc ook weg zijn !
Ja, daar heb je gelijk in. Maar die apps heb je zo weer geïnstalleerd (tegenwoordig staan ze allemaal in een lijst in de market) en als je per se je highscores wil houden kan je een backup maken.
Doe anders eerst eens via cwm je cache wipen, dalvik cache en fix permissions. En gebruik SD Maid een keer om je telefoon wat op te schonen.
Mag ik jullie allen vriendelijk bedanken voor deze tips
Ik heb zojuist een factory reset gedaan en kzal nu nog ff naar mn CWM kijken qua cache enzo…
Thnx again guys!
Ik heb nu al een ruime tijd niks veranderd aan mn phone. Geen flashen, ODIN, niks…
Reden hiervan was omdat ik erg tevreden (in het begin) was over de ROM en dergelijke. Maar we zijn nu een aantal maanden verder en hij begint nu steeds meer kuren te vertonen. Soms loopt hij helemaal vast, en moet ik hem opnieuw opstarten. Ik heb veel last van force close, met name als ik hem ontgrendel en gelijk naar mn Logboek, Contacten, Berichten, enz… ga. Laatst ging die ook uit zichzelf rebooten. Echt rare shizzle allemaal, maargoed.
Wellicht dat iemand mij kan helpen met dit probleem.
Alvast bedankt