Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

uzitje

uzitje

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 4 april 2012
  • 22:23

Beste forumleden,

Ik ben al geruime tijd een zeer tevreden gebruiker van mijn Galaxy S. Echter, sinds de laatste update naar android versie 2.3.6 zijn de grote problemen begonnen.

2 dagen terug werd ik wakker en zat mijn telefoon vanuit het niets in een opstart-loop. Mijn toestel kwam hierbij niet verder dan de S in het scherm.

Ik heb inmiddels van alles geprobeerd met tips door te googelen en mijn galaxy doet het nog steeds niet.

Als ik mijn toestel nu opstart, komt hij direct in de recovery mode. Ik kan ook nog in de downloadmode komen.

Ik heb dus het toestel geprobeerd te flashen, maar klaarblijkelijk is dit mislukt.

Ik hoor graag van jullie wat te doen.:confused::cry:

Bewerkt (24 april 2013 14:31)
Bodie

Bodie

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 588
  • Reputatie 10
  • 4 april 2012
  • 23:38

Probeer eens een factory reset + wipe cache in recovery. Als dat niet werkt kan je dit topic volgen: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html

Bewerkt (24 april 2013 14:32)
uzitje

uzitje

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 5 april 2012
  • 22:36

Bodie, bedankt voor je reactie.

Ik heb volgens de tutorial waat je naar verwijst in je reactie, de stappen gevolgd. Mijn toestel start nu niet meer direct op in de recover mode, maar start door en blijft wel nog steeds in een opstartloop.

Ik heb echter niet precies dezelfde bestanden gebruikt als op de tutorial, maar van een andere site. Die uit de tutorial zijn niet meer te downloaden.

Ik weet niet wat ik nog meer kan doen.

Bewerkt (24 april 2013 14:33)
Jaggle

Jaggle

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 5 april 2012
  • 22:45

uzitje;285516
Bodie, bedankt voor je reactie.

Ik heb volgens de tutorial waat je naar verwijst in je reactie, de stappen gevolgd. Mijn toestel start nu niet meer direct op in de recover mode, maar start door en blijft wel nog steeds in een opstartloop.

Ik heb echter niet precies dezelfde bestanden gebruikt als op de tutorial, maar van een andere site. Die uit de tutorial zijn niet meer te downloaden.

Ik weet niet wat ik nog meer kan doen.

Als je de toestel in download mode kan krijgen is er niks aan de hand. Dan via odin een nieuwe rom flashen. Er zijn op xda en op deze site genoeg roms te vinden met ern goede guide erbij.

Verstuurd met Tapatalk 2

Jaggle

Jaggle

• Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 5 april 2012
  • 22:49

Ga naar de pagina van deze link:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1102881

Hier staat de laatste gb rom jw4 met de laatste odin versie.

Verstuurd met Tapatalk 2

uzitje

uzitje

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 5 april 2012
  • 23:27

Jaggle, ook bedankt voor jou reacties.

Ook via de door jou aangewezen link heb ik het geprobeerd, maar ook zonder resultaat. Mijn SGS blijft in een loop hangen. Ik heb geflashed met pit en repartition, zonder pit en ook met bootloader.

Niks werkt!

Jaggle

Jaggle

• Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 5 april 2012
  • 23:31

uzitje;285524
Jaggle, ook bedankt voor jou reacties.

Ook via de door jou aangewezen link heb ik het geprobeerd, maar ook zonder resultaat. Mijn SGS blijft in een loop hangen. Ik heb geflashed met pit en repartition, zonder pit en ook met bootloader.

Niks werkt!

Uitkijken met bootloader, dat kan verkeerd gaan. Heb je de 3 bestanden wel op de juiste plek geplaatst?

uzitje

uzitje

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 5 april 2012
  • 23:39

Mijn inziens zijn de bestanden in de juiste velden geplaatst afgaande op de aanduiding van de velden en de namen van de bestanden.

Ik heb echt alles op verschillende manieren geprobeerd, maar tel blijft rebooten.

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 6 april 2012
  • 09:52

Iets dergelijks had ik ook. De kernel werd niet eens meer opgestart. Het toestel bleef op de witte tekst Galaxy hangen (knipperen).
Ik heb toen via Odin de Semaphore kernel er op gezet. In recovery via mounten de sd-card via USB vanaf de PC benaderd. De nieuwste DGP rom op de SD-card gezet en vanuit Semaphore Recovery deze geflashed.
Ik had echt al 100 verschillende methoden geprobeerd maar uiteindelijk lukte het op deze manier.
Wellicht wil je geen DGP rom maar misschien krijg je hiermee je toestel weer werkend en dan kun je dan weer verder.

uzitje

uzitje

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 6 april 2012
  • 16:24

Johan, ook bedankt voor jou reactie.

Ik ben vandaag naar een belwinkel geweest die geregeld te maken heeft met dit soort zaken en zelfs die had dit op deze manier nog niet meegemaakt en het lukte hem dus ook niet de telefoon weer werkende te krijgen.

Als ik het goed begrijp heb ik dus de volgende zaken aan software nodig voor de manier waarop jij je gsm werkende hebt gekregen:

Semaphore Kernel
DGP ROM

Ik ben redelijk nieuw vwb dit soort zaken, maar weet mijn weg veelal wel te vinden. Ik probeer het eens op jou manier. Bedankt allen wederom. Wordt vervolgd!!

Bewerkt (24 april 2013 14:34)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.