Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

uzitje

uzitje

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 8 april 2012
  • 23:34

Ik heb vandaag verschillende roms kunnen flashen, maar al deze roms blijven in een bootloop hangen.

Zie hierbij de volgende link met een filmpje met Cyanogen mod op mijn SGS met daarbij de loop:

Cynaogen.mp4 - YouTube

De loop gaat zo snel dat ik niet kan lezen wat er verder staat.

Dit speelt dus bij meerdere roms. Ik heb ook de Taxi Thema ROM ICS 4.04 Milestone 4 geprobeerd en deze blijft ook in een zeer snelle loop hangen. Ik kan nog wel in recovery en downloadmodus komen.

Ik ben een klein stapje verder, maar nog steeds hetzelfde probleem op een andere rom. Zou het eventueel aan de hardware kunnen liggen? Iemand enig idee wat het kan zijn?

Bewerkt (24 april 2013 14:34)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 9 april 2012
  • 09:28

Ik neem aan dat je CM9 ed hebt geprobeerd?

Wat je even moet doen is ALLES nu wissen, fabrieksreset en via mounts & storage nog
even BOOT, system en CACHE formatteren enin 1 handeling meteen CM7 flashen
vanaf hier: CyanogenMod Downloads

Dan herstarten en kijken wat het dan doet! Je boot is gewoon verkloot door iets, door
of een verkeerde flash van iets wat er niet op hoorde of iets anders.

Zo niet, dan moet je even stock flashen met Odin/Heimdall en een pakketje hier gaan
downloaden: Firmware packages for stock ROMs - xda-developers

Bewerkt (24 april 2013 14:35)
uzitje

uzitje

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 9 april 2012
  • 13:26

Het ratje;286537
Ik neem aan dat je CM9 ed hebt geprobeerd?

Wat je even moet doen is ALLES nu wissen, fabrieksreset en via mounts & storage nog
even BOOT, system en CACHE formatteren enin 1 handeling meteen CM7 flashen
vanaf hier: CyanogenMod Downloads

IK heb idd CM9 geflashed.

Hoe moet ik trouwens alles wissen? Is dat door alleen een fabrieksreset te doen en via mounts & storage nog
even BOOT, system en CACHE formatteren of is er nog iets anders wat ik kan doen om zoals jij zegt alles te wissen?

Daarnaast zeg je dat ik in 1 handeling CM7 moet flashen. Wat bedoel je precies met in 1 handeling? Op de site van de link zie ik een aantal versies van CyanogenMod en volgens mij updates staan. Welke moet ik pakken? :confused:

Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 9 april 2012
  • 13:57

Moet je die RC 7.2 pakken of iig de cm7 release candidate bovenaan. Zit op mijn tel dus kan t even niet checken.

En in 1 handeling bedoel ik: na boot en system formatteren GEEN reboot doen, dus meteen cm7 flashen als je klaar bent met formatteren. Doe zelf altijd voor de zekerheid naast een factoryreset een format van system en boot, het hoeft niet, maar meer routine hier bij een nieuwe rom.

uzitje

uzitje

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 9 april 2012
  • 14:35

Ik heb nu mijn systeem gereset en gecleaned, maar ik kom mijn recovery vervolgens niet meer in om via deze weg de nieuwe ROM van te installeren. Download kom ik wel in. Moet ik de gedownloadde bestanden via odin flashen, zo ja hoe, of moet ik eerst een nieuw custom kernel flashen? Ik zie namelijk geen CSC, PDA etc in de gedownloadde bestanden. Ik ben vrij nieuw met dit alles.

Bedankt.

uzitje

uzitje

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 9 april 2012
  • 22:53

CM7 geinstalleerd en ook een stock ROM met Heimdall zonder repartition, maar wederom in beide gevallen een bootloop. Heimdall met repartition gaf een foutmelding. T lijkt erop dat mijn GSM softwarematig niet meer te redden valt. Ik heb echt alles geprobeerd adhv allerlei tips oa hier op dit forum. Kan t aan beschadigde werkgeheugen oid liggen? Ik roep maar wat, omdat allerlei verschillende ROMS, zowel custom als stock, in een bootloop terechtkomen. Ook op verschillende manieren geflashed, via SD Card, Odin en Heimdall.

Lars_1808

Lars_1808

• Lid sinds 14 mei 2011
  • Berichten 1230
  • Reputatie 0
  • 10 april 2012
  • 07:01

Wat je misschien nog kan proberen is de herstelrom flashen.
Ff zoeken hier op het forum, had graag een link gestuurd, maar ik zit in de trein.

Het zou idd ook hardware kunnen zijn, heb je een keer in de regen lang staan bellen ofzo?

uzitje

uzitje

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 10 april 2012
  • 23:13

Ik heb voor zover ik weet fratsen uitgehaald met mijn GSM. Los van het feit dat deze wel eens op de grond is gekletterd. Ik weet iig zeker dat voordat dit probleem optrad er niks raars is gebeurd.

Ik kan btw geen werkende link vinden naar de herstelrom. Wellicht iemand die deze nog ergens kan uploaden??

uzitje

uzitje

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 16 april 2012
  • 21:24

Ook bij het servicepoint van Samsung in Amsterdam kwam men er niet uit. Blijkt dat ik nog garantie op de telefoon heb. De telefoon is nu opgestuurd naar Samsung.

Zodra ik weet wat er mee is horen jullie het van mij.

Iig allemaal bedankt voor het meedenken.

Bewerkt (24 april 2013 14:38)
uzitje

uzitje

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 25 april 2012
  • 22:14

Ik heb mijn telefoon inmiddels werkend weer terug. Het is gebleken dat mijn interne geheugen beschadigd was. Deze is vervangen en inmiddels doet mijn SGS het weer. Bedankt allemaal voor het meedenken en jullie support! Deze topic kan op slot!

Bewerkt (24 april 2013 14:42)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.