Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

deesdan

deesdan

• Lid sinds 09 april 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 april 2012
  • 15:47

.. voor de twééde keer zijn onderin mijn scherm de ‘vaste’ icoontjes voor bellen, berichten en contactpersonen verdwenen.. alleen het icoontje voor appliciaties staat er nog… :eek:

na 'n upgrade naar firmware 2.3.6 (via kies) had ik ze weer terug.. maar nu zijn ze wederom verdwenen :cry:

hoe kan dat nou? .. en belangrijker: hoe krijg ik ze weer terug?? weet iemand dat? :confused:

Bewerkt (24 april 2013 14:35)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 9 april 2012
  • 16:49

Je titel beschrijft niet je probleem. De titel kun je aanpassen door je eerste bericht te bewerken, en dan naar ‘meer opties’
Je kan je icoontjes terugkrijgen door in de app drawer op de menu knop te drukken en dan de gewenste apps naar je balk onderin te slepen.

ps. misschien overbodig, maar de ‘app drawer’ is dat scherm waar al je applicaties ziet staan en kan openen
overigens kun je dit ook lezen in diverse topics hier over: https://www.google.nl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=site%3Aandroidworld.nl%3A+iconen+weg+galaxy

deesdan

deesdan

• Lid sinds 09 april 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 april 2012
  • 17:17

ja! het is gelukt! helemaal blij ben ik

super bedankt!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.