.. voor de twééde keer zijn onderin mijn scherm de ‘vaste’ icoontjes voor bellen, berichten en contactpersonen verdwenen.. alleen het icoontje voor appliciaties staat er nog… :eek:
na 'n upgrade naar firmware 2.3.6 (via kies) had ik ze weer terug.. maar nu zijn ze wederom verdwenen :cry:
hoe kan dat nou? .. en belangrijker: hoe krijg ik ze weer terug?? weet iemand dat? :confused:
Bewerkt (24 april 2013 14:35)
.. voor de twééde keer zijn onderin mijn scherm de 'vaste' icoontjes voor bellen, berichten en contactpersonen verdwenen.. alleen het icoontje voor appliciaties staat er nog... :eek: na 'n upgrade naar firmware 2.3.6 (via kies) had ik ze weer terug.. maar nu zijn ze wederom verdwenen :cry: hoe kan dat nou? .. en belangrijker: hoe krijg ik ze weer terug?? weet iemand dat? :confused:
Je titel beschrijft niet je probleem. De titel kun je aanpassen door je eerste bericht te bewerken, en dan naar ‘meer opties’ Je kan je icoontjes terugkrijgen door in de app drawer op de menu knop te drukken en dan de gewenste apps naar je balk onderin te slepen.
ps. misschien overbodig, maar de ‘app drawer’ is dat scherm waar al je applicaties ziet staan en kan openen overigens kun je dit ook lezen in diverse topics hier over: https://www.google.nl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=site%3Aandroidworld.nl%3A+iconen+weg+galaxy
Bewerkt (24 april 2013 14:35)
[mod]Je titel beschrijft niet je probleem. De titel kun je aanpassen door je eerste bericht te bewerken, en dan naar 'meer opties'[/mod] Je kan je icoontjes terugkrijgen door in de app drawer op de menu knop te drukken en dan de gewenste apps naar je balk onderin te slepen. ps. misschien overbodig, maar de 'app drawer' is dat scherm waar al je applicaties ziet staan en kan openen overigens kun je dit ook lezen in diverse topics hier over: [URL]https://www.google.nl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=site%3Aandroidworld.nl%3A+iconen+weg+galaxy[/URL]
.. voor de twééde keer zijn onderin mijn scherm de ‘vaste’ icoontjes voor bellen, berichten en contactpersonen verdwenen.. alleen het icoontje voor appliciaties staat er nog… :eek:
na 'n upgrade naar firmware 2.3.6 (via kies) had ik ze weer terug.. maar nu zijn ze wederom verdwenen :cry:
hoe kan dat nou? .. en belangrijker: hoe krijg ik ze weer terug?? weet iemand dat? :confused: