Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat was een fijne sessie in de chatbox ! Prima geholpen door TAXI.
Nogmaals dank.
taxi341;288745Hooi flash lief hebbers.
Ik heb de gedachten had om een chatbox te openen voor alle voor ICS ROMS.
De ICS Roms kommen nu als paddenstoelen uit de grond, en voor dat we door de bomen het bos niet meer zien kunnen we elkaar direct helpen in het Nederlands.
Iedereen is van harte welkom, maar het is wel de bedoeling dat u wel inlogt met de zelfde naam als hier van ADW
IVM WAN GEDRAG
klik op de chatbox om binnen te gaan
Hij laadt niet bij mij. Ben benieuwd naar de animo en of ik mensen ken helpen
pklijzing;288900Mooi initiatief maar het is nu niet de bedoeling om iedereen maar naar de chatroom te verwijzen.
Dit is tenslotte Androidworld forum en dus kunnen er hier op het forum vragen worden gesteld en ook antwoorden worden gegeven.
Hi pklijzing Het is ook dat ik de mensen ook weer terug verwijs naar dit form voor vragen.
Het is nog maal de bedoeling om mensen te helpen die er niet uit kunnen kommen met alleen ICS i9000 roms en echt direct hulp nodig hebben dus voor gewone vragen kunnen ze niet terecht
leodenhertog;288789Hooi Leodenhertog ik ben blij dat ik je goed heb kunnen helpen, en dat je me daar voor bedankt.
Dat was een fijne sessie in de chatbox ! Prima geholpen door TAXI.
Nogmaals dank.
Dat Leo pas 22 vragen / opmerkingen gemaakt heeft wil niet niet zeggen dat hij nieuw is op dit forum november 2010 staat er.
Het idee van je box daar is niets is mee.
verzonden via mn acer a500 tablet
Bedanken door op je sterretje te klikken? Dit klinkt als bedelen om reps, bij mijn weten is dat iets wat we hier niet doen en is dit je al eerder gemeld. Als mensen rep willen geven is dit vooral op EIGEN initiatief.
AW Forum Queen voor het leven
esther1801;289174
Bedanken door op je sterretje te klikken? Dit klinkt als bedelen om reps, bij mijn weten is dat iets wat we hier niet doen en is dit je al eerder gemeld. Als mensen rep willen geven is dit vooral op EIGEN initiatief.
Ik heb de gedachten had om een chatbox te openen voor alle voor ICS ROMS.
De ICS Roms kommen nu als paddenstoelen uit de grond, en voor dat we door de bomen het bos niet meer zien kunnen we elkaar direct helpen in het Nederlands.
Iedereen is van harte welkom, maar het is wel de bedoeling dat u wel inlogt met de zelfde naam als hier van ADW
IVM WAN GEDRAG
klik op de chatbox om binnen te gaan
Gr Wil Taxi
10 Tips, Batterij besparing
Flashen met Odin
GPS Fix