Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

taxi341

taxi341

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 15 april 2012
  • 14:45

Oorspronkelijk geplaatst door esther1801
Bedanken door op je sterretje te klikken? Dit klinkt als bedelen om reps, bij mijn weten is dat iets wat we hier niet doen en is dit je al eerder gemeld. Als mensen rep willen geven is dit vooral op EIGEN initiatief.

tjilitjap;289186
Haha ehmzzz misschien moet ie een bedank systeem dmv sterretjes in je chatbox zetten…
Waarom zouden mensen je hier op het forum moeten bedanken/reputatie geven via het sterretje voor hulp die je op een ander forum/chatbox gegeven hebt???:confused::confused:
Raaarrrre gang van zaken. Zie je andere mensen hier op het forum vragen om reputatie?

Misschien moet je een bedank systeem zetten op je chatbox… Zodat je daar reputatie kunt krijgen, als je dat zo belangrijk vindt.
Maar hier op het forum zul je het moeten verdienen.
En dat werkt het beste… door er niet om te vragen vermoed ik zo….

Ja Jullie zijn weer lekker bezig.
Ik vraag niet om een sterretje als je goed lees.
Ik wil hier in die topic geen bedankjes maar informatie voor forum bezoeker, en daar bij had ik alleen gezegd als ze het toch nodig vinden kunnen daar terecht dus ik heb geen behoefte aan en rep als ik maar iemand kan helpen en daar neem ik de tijd voor

Bewerkt (24 april 2013 14:37)

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 15 april 2012
  • 14:50

taxi341;289043
En wil je me toch bedanken kan dat ook, om op links onder op het sterretje te klikken en me dan te bedanken dan krijg ik hier geen topic met bedankjes.

Gr Wil Taxi

]

Hier staat het toch echt maar goed ga er verder geen woorden meer aan vuil maken……

Bewerkt (24 april 2013 14:37)

AW Forum Queen voor het leven

taxi341

taxi341

• Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 18 april 2012
  • 13:12

Voor het testen van mijn nieuwe rom kan tijdelijk ook terecht in de Chatbox

Bewerkt (24 april 2013 14:39)

taxi341

taxi341

• Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 19 april 2012
  • 16:35

Hoi jongens er waren wat klachten dat je moeilijk in de chatbox kon kommen.
Ik heb er wat aan probeert te doen, en ik hoop dat het nu beter gaat,en ik heb gelijk Androidworld en XDA geïntrigeerd zodat je gewoon in de chatbox kan blijven en gelijk kan scrollen naar die forum's
Ik hoop dat jullie wat vinden

Gr Wil

flevo

flevo

• Lid sinds 08 juli 2010
  • Berichten 952
  • Reputatie 0
  • 19 april 2012
  • 16:43

allebei je links van chatbox en forum zijn hetzelfde.

Fraxon

Fraxon

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 350
  • Reputatie 10
  • 19 april 2012
  • 17:34

Even snel hulp vragen zit er niet in, je MOET je registreren. Beetje omslachtig allemaal. Ook het feit dat je er een forum onder gezet hebt, lijkt het erop dat je meer een concurrent voor androidworld wilt zijn, dan een verlengstuk om te helpen problemen op te lossen.
En persoonlijk stoor ik me dan aan de naam van de chatbox, waardoor de aandacht meer op jezelf komt te liggen dan android liefhebbers die gezellig willen chatten.

taxi341

taxi341

• Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 21 april 2012
  • 01:02

Fraxon;291185
Even snel hulp vragen zit er niet in, je MOET je registreren. Beetje omslachtig allemaal. Ook het feit dat je er een forum onder gezet hebt, lijkt het erop dat je meer een concurrent voor androidworld wilt zijn, dan een verlengstuk om te helpen problemen op te lossen.
En persoonlijk stoor ik me dan aan de naam van de chatbox, waardoor de aandacht meer op jezelf komt te liggen dan android liefhebbers die gezellig willen chatten.

hi Fraxon
Even snel hulp vragen is geen probleem hoor maar,want als je echt een probleem heb waar je mee zit zou een registratie je niet in de weg moeten zitten, kost allen maar een beetje moeiten en het houd potter kikkers uit de box, dat is in de chatbox van Bas ook (Tilitjap DGP) ik heb niet gezien dat je heb geregistreerd want je naam van adw naar komt er niet voor bij de registratie van de chatbox.
En ook als goed had gekeken had je ook gezien dat er wel 6 Android forum's zich onder de chatbox zich bevind dat is alleen makkelijk voor als je topic moet zoek voor bezoekers die hulp vragen om info bij elkaar te vergelijken.
En wat concurrentie betreft moet ik toch ff lachen want wij kan er nu concurreren met Androidworld dat is de beste website in Nederland wat dit betreft, door zijn bezoekers aantal en info wat dit forum heeft.dan moet je wel van hele goeie huizen kommen en veel geld er in steken.
(ik heb maar een dropbox siteje)
Maar ik je wel uit legen hoor mijn forum is een gesloten forum, daar waar je moet registeren zelfs om iets te kunnen lezen en die andere forums zijn open forums daar kan je zo alle info lezen zelf als gast je hoef je alleen te registren als een bericht wil plaatsen en in mijn forum niet.
Maar ik wil geen worden meer over vuil maken
.
YOUTAKEITORLEAVEIT

Bewerkt (24 april 2013 14:40)

beast

beast

• Lid sinds 09 september 2011
  • Berichten 640
  • Reputatie 0
  • 22 april 2012
  • 19:41

hoi Wil,

klinkt goed zo een chat box wel makkelijk om snel een probleem
op te lossen en daarna de oplossing in een bericht op het forum
te plaatsen dit scheelt weer onnodige info op topic!!
+1

Bewerkt (24 april 2013 14:41)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.