Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

prixi

prixi

• Lid sinds 28 december 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2012
  • 18:56

Hallo,
Ik heb vandaag uit nieuwsgierigheid een nieuw wachtwoord ingesteld die uit letters en cijfers bestaat. Ik dacht lekker makkelijk; de letters waren sdfghj en nummers; 098 maar mijn toestel herkent de combinatie niet. Ik vermoed na vijftig pogingen toch dat de letters toch een andere volgorde hebben.

Mijn vraag is: kan iemand mij helpen om deze beveiliging te omzeilen zonder mijn toestel op fabrieksinstelling te brengen?
Ik heb nog belangrijke gegevens om mijn telefoon staan.. Ik stress hem..

Kan en wil iemand me helpen ?

Groeten

Bewerkt (24 april 2013 14:45)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 1 mei 2012
  • 19:06

Ik durf niet met zekerheid te zeggen of je hier uit komt zonder FR om wat voor wachtwoord gaat het ?

tjilitjap

tjilitjap

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 4703
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2012
  • 19:07

prixi;296231
Hallo,
Ik heb vandaag uit nieuwsgierigheid een nieuw wachtwoord ingesteld die uit letters en cijfers bestaat. Ik dacht lekker makkelijk; de letters waren sdfghj en nummers; 098 maar mijn toestel herkent de combinatie niet. Ik vermoed na vijftig pogingen toch dat de letters toch een andere volgorde hebben.

Mijn vraag is: kan iemand mij helpen om deze beveiliging te omzeilen zonder mijn toestel op fabrieksinstelling te brengen?
Ik heb nog belangrijke gegevens om mijn telefoon staan.. Ik stress hem..

Kan en wil iemand me helpen ?

Groeten

Dit is je eerste post hier op ADW…. Onbekend hier dus… Hoe weten wij dat je die telefoon niet gejat hebt, en onze hulp wilt om hem weer te kunnen gebruiken/verkopen? Ik zeg niet dat dat bij jou zo is. Maar het zou dus gewoon kunnen. Telefoons worden gejat en weer doorverkocht, dat is een vaststaand feit.
Vanwege het feit dat de kans bestaat dat het hier om een oneerlijke telefoon gaat, en je naams onbekendheid hier op het forum, kan ik je niet van dienst zijn.
Toch succes!

prixi

prixi

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2012
  • 19:08

De combinatie is volgens mij : sdfghjk098 en ik heb alle letters gehusseld maar nog steeds geen resultaat.

prixi

prixi

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2012
  • 19:10

Ik waardeer je eerlijkheid, maar het is mijn eigen toestel uit verveling heb ik een ander soort beveiliging opgedaan
en inderdaad ik ben hier vrij nieuw.

Lars_1808

Lars_1808

• Lid sinds 14 mei 2011
  • Berichten 1230
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2012
  • 20:13

Om wat voor wachtwoord gaat het? Schermbeveiliging of simkaart? Of is het een ander wachtwoord?

Ik sluit me aan bij de gevoelens van tjilitjap, het geeft me een gemengd gevoel je te willen helpen, dus ik vertrouw op het vertrouwen in de mens, beschaam dit niet!

prixi

prixi

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2012
  • 23:06

Lars_1808;296282
Om wat voor wachtwoord gaat het? Schermbeveiliging of simkaart? Of is het een ander wachtwoord?

Ik sluit me aan bij de gevoelens van tjilitjap, het geeft me een gemengd gevoel je te willen helpen, dus ik vertrouw op het vertrouwen in de mens, beschaam dit niet!
Ik ben blij dat je met hem eens bent en ik waardeer zijn kritiek en ik zou ook zo hebben gereageerd. Maar dit had ik ook verwacht, ik bedoel dat mensen mij niet zouden vertrouwen en terecht. Alleen het is moeilijk om voor jullie allemaal te bewijzen dat ik de rechtmatig eigenaar ben en dat valt me zwaar.

Ik ben hier juist gekomen omdat ik nog belangrijke bestanden op mijn telefoon hebt: contacten, apps en video's die ik niet kwijt wil mocht ik toch gedwongen zijn om het toestel op fabrieksinstelling terug te draaien en omdat ik zeker weet dat jullie een antwoord hierop hebben. Ik denk niet dat mijn provider als ik er morgen naar toega mij een beter alternatief kan bieden,

Het gaat om de schermbeveiliging van de optie wachtwoord waar je een combinatie van letters en cijfers kan maken. Ik heb me al laten bellen zodat ik op de home button kan klikken en de instelling kan terugdraaien maar dat werkt niet. Ik kan alleen gebeld worden en verder niets meer..

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 2 mei 2012
  • 02:13

Knip

prixi

prixi

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2012
  • 23:41

DaveDH;296372
Wat je zou kunnen proberen is je toestel aan te kunnen sluiten op je computer met je usb kabel, en dan hopen dat je alsnog de optie krijgt om jesd kaart te koppelen zodat je computer je sgs ziet als externe harde schijf .

zeker ook nooit eerder aan een back-up gedacht te maken ??

Andere optie is proberen via recovery je sd kaart te mounten wanneer deze met de usb kabel gekoppeld is aan je computer .

Mocht dit niet baten zie ik verder geen oplossing . En rest jou alleen nog een FR en de les om niet te licht na te denken over beveiligingen en je verlies te accepteren .

Succes

Hee hartstikke bedankt voor de hulp. Ik heb mijn telefoon zoals je gezegd hebt weer op fr gedraaid. Ik ben maar een kwart van mijn contacten kwijt en de rest was onder mijn gmail-account die gekoppeld is aan mijn phone opgeslagen en door mijn whatsapp back-up kon ik de nr weer traceren.
Ik heb nu gewoon weer een pattern lock gezet wat ik niet van plan ben om te vergeten.
Nogmaals Thansk a lot!

Bewerkt (24 april 2013 14:46)
Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 5 mei 2012
  • 08:21

Als zo'n vraag nog een keer voorbij komt kan je iemand toch gewoon vragen om een scan van de aankoopbon waarop duidelijk het type toestel staat te plaatsen? Weet je zeker dat het een legitiem geval is….

Bewerkt (24 april 2013 14:46)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.