Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik geloof dat dit hardware related is, dat de Micro USB in de SGS geen Audio Over USB ondersteunt..
Als je mijn standaard headset in de micro usb poort weet te krijgen gaan er serieuze zaken stuk. Die past namelijk enkel in de 3,5 mm mini jack ingang ernaast.
De aansluiting aan de bovenkant is geen usb, maar een gewone headset zal hier niet werken. Heeft te maken met de afstand en hoogte van de contacten op je plug
En waarom wordt dit dan wel ondersteunt als je gebruik maakt van de headset welke erbij zit? Hier zit een apart verlengstuk bij waarom je dan de koptelefoon aan kunt sluiten op de micro USB poort…??
Hallo allen…
Ik heb al sinds jaar en dag een SGS. Ik heb echter nog nooit gebruik gemaakt van de standaard headset die erbij zit. Nu is mijn normale koptelefoon kapot en wilde ik de standaard headset gaan gebruiken.
Deze standaard headset is nu dus aangesloten via de usb aansluiting aan de bovenkant… Ik krijg het echter niet voor elkaar om de geluidsoutput via die usb aansluiting te laten gaan…
Ik draai een custom rom dus misschien dat het daar aan ligt…
Misschien is het heel simpel… Iemand tips/apps waarmee ik dit kan regelen?