Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

nieuwsgier

nieuwsgier

• Lid sinds 07 augustus 2010
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 12:15

Sinds de laatste update is mijn telefoon erg traag(zoals eerder gemeld). Ik krijg erg vaak de melding dat TWlauncher is gestopt (of niet uitgevoerd kan worden)

Een andere launcher biedt niet veel soulaas.

Volgens de specificaties heeft De Galaxy S volgens mij 512 MB Ram, maar als ik kijk naar het geheugen gebruik wordt er vermeld dat er 233 MB in gebruik is, en nog 67 MB vrij. Is de rest verborgen of is er iets anders aan de hand ?

In het programma OS monitor worden allerlei waarschuwingen gegeven over free pages, slab pages , pages shared en waarschuwingen waarbij ogenschijnlijk berekend wordt hoeveel K normaal gebruikt wordt. Dit met een berekening in de trant van 130*4kB 31*8kB etc etc = 832 K
Wat het betekent weet ik niet, maar misschien zegt iemand anders dit iets.

Als iemand mij een tip kan geven over het versnellen, van vooral de launcher houdt ik mij ten zeerste aanbevolen.

Bewerkt (24 april 2013 14:46)
android-sgs

android-sgs

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 528
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 12:28

dus je draait nu 2.3.6 ?
omdat probleem te verhelpen kan je terug gaan naar 2.3.3 of rooten en custom rom
dat kan je allemaal hier vinden
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html

psychomaniac

psychomaniac

• Lid sinds 24 oktober 2010
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 12:36

Ik draai al een poos Dutch Gingerpower Rom. Sinds kort de Trendy Deluxe edition en moet zeggen dat ik nog nooit zo'n snel werkende rom heb gehad die ook nog zuinig is met zijn stroom, misschien een idee om die eens te proberen. In het topic: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/30679-rom-vrienden-van-dutch-gingerpower-dgp.html staat wel hoe en wat. De ROM heeft sinds kort Launcher Pro maar de bouwer van de ROM: Tjap heeft al een zip gemaakt om TWlauncher te kunnen installeren als system app.

TWLauncher staat bij mij (en meerdere) niet bekend als meest stabiele / snelle launcher. Tjap heeft de launcher kort gebruikt in zijn ROM's maar is overgestapt op Launcher pro ivm snellere werken en minder crashes.

latino

latino

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 586
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 12:41

De telefoon heeft idd heel weinig RAM, ik heb inmiddels een hele zooi ROMS geprobeerd, maar niets komt zelfs maar in de buurt van de Nexus waar ik gisteren uitgebreid mee heb zitten spelen. Ik ga sparen

nieuwsgier

nieuwsgier

• Lid sinds 07 augustus 2010
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 13:03

Toevoeging : Ook de batterij is (nog) sneller leeg dan eerder.. En begin inderdaad te denken over een ROM

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.