Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

borisjes

borisjes

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2012
  • 21:33

vandaag deze via kies geladen. nu gaat alles traag en geeft hij steeds foutmeldingen door en hij is constant media aan het controleren en staat het beeld iedere keer vast. Kan dan helemaal niets meer en als hij dan werkt kom ik in apss terecht die ik niet heb ingedrukt maar die daarvoor wel gebruikt heb.

Kan ik op een manier weer terug naar de oude toestand? of is er een andere oplossing?

Bewerkt (24 april 2013 14:47)
borisjes

borisjes

• Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2012
  • 21:34

Als foet melding geeft hij regelmatig aan, Twlauncher reageert niet

AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 6 mei 2012
  • 21:42

Je kunt altijd een Custom ROM flashen, een goede vind ik zelf:
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/30679-rom-vrienden-van-dutch-gingerpower-dgp.html
Je kunt kijken of de problemen dan verholpen zijn.

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

embryo1

embryo1

• Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 6 mei 2012
  • 21:54

Factory Reset eerst proberen. wil wel eens helpen.
Samsung Galaxy S (i9000) - Android Smartphones - GoT

LokiBnds.

LokiBnds.

• Lid sinds 20 november 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2012
  • 09:11

Ik heb precies zelfde probleem na de update naar 2.3.6

Higgins

Higgins

• Lid sinds 05 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2012
  • 23:56

Ook ik heb precies dezelfde ervaring gehad waarbij TwLauncher een foutmelding gaf. Wat gebeurdeer: bevriezen scherm, na uit-en aanzetten gaat het even goed totdat de zaak weer vastloopt. Uiteindelijk het geheugen van TwLauncher gewist via het instellingen-Applicaties-Applicaties beheren-Alles-TwLauncher-Gegevens wissen. Dit heeft niet geholpen. Vervolgens teruggegaan naar de fabrieksinstellingen ook zonder resultaat. Veel werk om de phone weer in te richten. Dagen bezig geweest met de Samsung! Uiteindelijk maar een andere launcher via de Play Store gedownload waarbij de keuze ontstond om de originele TwLauncher uit te schakelen. Resultaat: met de Golauncher werkt alles perfekt: telefoon loopt geheel stabiel en sinddien zijn er geen vastlopers meer geweest. Alle apps werken naar behoren en de telefoon reageert zeer soepel. Het batterijverbruik is zeer acceptabel. Ik weet zeker dat het probleen te maken heeft met de laatste (kleine) update via Kies (ik had al 2.3.6) omdat de ellende meteen erna begon. Erg frustrerend dus!

Bewerkt (24 april 2013 14:54)
texelaar

texelaar

• Lid sinds 02 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2012
  • 15:59

Mijn eerste post op dit forum gaat {jammer genoeg} ook over dit probleem :shut:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Na de update via Kies naar 2.3.6 krijg ik ook de melding : twlauncher gestopt.
Factory reset heb ik al gedaan, inderdaad de hele dag bezig geweest alles weer in te stellen.
Is een andere launcher installeren de enige oplossing?
Of zou Samsung binnenkort met een update komen?

Bewerkt (24 april 2013 14:56)
Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2012
  • 17:23

Ik denk niet dat er heel snel een update komt die dat oplost. Ik zou inderdaad voor een andere launcher gaan. Bijvoorbeeld LauncherPro, of (nog mooier) GOlauncher. Maar GOlauncher gebruikt op sommige toestellen heel veel en op andere toestellen juist heel weinig batterij, maar is zeker het proberen waard.

Amboe

Amboe

• Lid sinds 17 januari 2011
  • Berichten 175
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2012
  • 18:38

Als je niet om allerlei effecten ed. geeft, dan beveel ik je Zeam Launcher aan. Gewoon simpel en snel!

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 2 juni 2012
  • 20:04

om de vraag te beantwoorden of Samsug met NOG een update komt ….. Ik ben er 100% van overtuigd dat dit niet meer het geval is , enige tijd geledn was er ook geen spraek meer van een update en toch hebben we kort geleden nog een update gehad, ook al was dit niet een hele verbetering in mijn optiek . Ook gezien deS2 en de S3 nu op de makrkt zijn ben ik ervan overtuigd dat Samsung geen update meer zal uitbrengen daar de S1 nu ondertussen “oud ” is .

Nu het probleem met het updaten ( via Kies ) dit kan wel eens problemen geven , dan kan een Factory Reset een uitkomst bieden omdat er dan nog oude troep van de vorige software op de telefoon zit , dit kan conflicten opleveren met het nieuwe software en met een Factory Reset wis je deze oude zooi . Houd hier dan wel rekening mee dat er eventuele belangrijke zaken verwijderd worden , denk dan aan zelf geinstleerde apps , accountinstellingen , higscores etc. . Je krijgt hem dan zoals hij uit de fabriek komt als het ware . Dit gevolg word vaak vergeten te melden als iemand een Factory Reset aanbeveelt , maar is toch wel erg belangrijk ! Dus sla alle belangrijke zaken op voor je dit doet ! Je data op je Sd kaart bliijft wel bewaard .

Mocht dit dan vooralsnog geen uitkomst bieden , kun je de how to volgen die ik geschreven hebt , volg deze tot op de letter en je zult zeer geen vragen hbben en een goed werkend telefoontje hebben :
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/33120-howto-4-stappen-van-froyo-softbrick-naar-2-3-6-jvu-voor-beginnelingen-noobs.html

Je kan echter ook een Custom Rom proberen , en ik ook raad Dutch Ginger Power aan !

Succes !

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.