Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

dreamsharing

dreamsharing

• Lid sinds 08 augustus 2010
  • Berichten 86
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2012
  • 10:59

Mijn dochter had precies hetzelfde na de update 2.3.6 was haar telefoon niet of nauwelijks te gebruiken.
Heb sinds gisteren Dutch Ginger Power erop gezet en de telefoon draait weer als een nieuwe.

Ik kan dus zeer zeker ook deze software aanbevelen.

Gr.Dreamsharing

Bewerkt (24 april 2013 14:56)
Koen_-_Galaxy_S

Koen_-_Galaxy_S

• Lid sinds 20 september 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2012
  • 13:51

Die foutmelding van TWLauncher heb ik ook wel eens gehad. Heb toen factory reset gedaan (instellingen –> privacy –> Standaardgegevens herstellen) en sindsdien nooit meer last van gehad.

Bewerkt (24 april 2013 14:56)
GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 5 juni 2012
  • 12:13

gaat dit over de laatste 2.3.6 JW5 of nog vorige 2.3.6 versies (JVU/JW1/..)? heb net een tutorial geschreven om naar de laatste JW5 te updaten: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/34537-howto-officiele-xwjw5-2-3-6-via-odin-nl.html

Bewerkt (24 april 2013 14:57)
HenkGrote

HenkGrote

• Lid sinds 05 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2013
  • 17:40

Higgins
Ook ik heb precies dezelfde ervaring gehad waarbij TwLauncher een foutmelding gaf. Wat gebeurdeer: bevriezen scherm, na uit-en aanzetten gaat het even goed totdat de zaak weer vastloopt. Uiteindelijk het geheugen van TwLauncher gewist via het instellingen-Applicaties-Applicaties beheren-Alles-TwLauncher-Gegevens wissen. Dit heeft niet geholpen. Vervolgens teruggegaan naar de fabrieksinstellingen ook zonder resultaat. Veel werk om de phone weer in te richten. Dagen bezig geweest met de Samsung! Uiteindelijk maar een andere launcher via de Play Store gedownload waarbij de keuze ontstond om de originele TwLauncher uit te schakelen. Resultaat: met de Golauncher werkt alles perfekt: telefoon loopt geheel stabiel en sinddien zijn er geen vastlopers meer geweest. Alle apps werken naar behoren en de telefoon reageert zeer soepel. Het batterijverbruik is zeer acceptabel. Ik weet zeker dat het probleen te maken heeft met de laatste (kleine) update via Kies (ik had al 2.3.6) omdat de ellende meteen erna begon. Erg frustrerend dus!

Beste Higgens, Bedankt voor je fantastische tip. Ik heb het uitgevoerd en de telefoon loopt weer als een zonnetje

dantemarten

dantemarten

• Lid sinds 18 juli 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2013
  • 18:03

hallo allenmaal. ik heb ook een update naar 4.1.2 gedaan. Maar ik vond hem daar iets te traag dus ik heb hem toen ge downgrade via odin. Maar nu is hij niet meer nederlands. Toen heb ik er weer 4.1.2 op gezet maar daar is ook geen nederlands meer. Dus ik den k dat de taal uit het boot menu is gehaald door het rooten. Weet iemand hoe ik weer nederlands kan toe voegen aan gingerbread 2.3.6

alvast bedankt. Dante

dantemarten

dantemarten

• Lid sinds 18 juli 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2013
  • 18:28

weet iemand hoe je een taal kunt toevoegen aan gingerbread 2.3.6 want ik kan het niet vinden

Dante

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 18 juli 2013
  • 19:04

Stel aub niet meerdere keer dezelfde vraag in verschillende fora, anders wordt het een rotzooi hier. Je hebt blijkbaar een Galaxy S Advance waar je een specifieke vraag over hebt, dan is het Samsung Galaxy S Advance het juiste forum om je vraag te stellen.

GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 20 juli 2013
  • 14:05

dantemarten
weet iemand hoe je een taal kunt toevoegen aan gingerbread 2.3.6 want ik kan het niet vinden

Dante
Meestal kan je elke taal kiezen, tenzij je een custom rom hebt geinstalleerd.. Onder instellingen->taal en invoer kan je je taal aanpassen (Settings -> language and input int engels ofzo).
Zoek zowel naar “Nederlands” als naar “Dutch” misschien

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.