Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Android185

Android185

• Lid sinds 26 december 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2012
  • 20:03

LS,

Ik heb een Galaxy S en ben er heel tevreden over. Het zou de perfecte Android-smartphone zijn…ware het niet om Swype. Swype is heel praktisch: ik schrijf minder fouten dan met het AZERTY/QWERTY toetsenbord.

Alleen…

Het gebeurt regelmatig dat ik een woord verkeerd “swype” (dat zal iedereen wel 'ns doen, lijkt me). Maar Swype onthoudt steeds verkeerd gespelde woorden (het herkent blijkbaar geen typfouten), en wanneer ik dan een woord correct spel, dan verschijnt er telkens een “pop-up” met erin het verkeerd gespelde woord (waar ik dus helemaal niet om vraag).

Aldus mijn vraag:

hoe voorkom ik dat die %!#$% “pop-up” elke keer weer verschijnt (met een/het verkeerd gespelde woord erin)?

k zie niet meteen een optie.
Zo is er de Swype-optie “Woordkeuzevenster”, die op “nooit” staat, en dat is het dus niet…
De optie “Snelheid vs Accuratesse” staat op 1/3de van Fouttolerantie, maar dat levert ook niks op.
De optie “Woordvoorspelling” is uitgezet (en dat levert dus ook niks op).

Hoe laat ik Swype die pop-ups niet meer tonen? Ik erger mij er _dood_ aan…

Bewerkt (24 april 2013 14:53)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 23 mei 2012
  • 22:28

Je had dit geplaatst in Samsung Galaxy. Ik heb het verplaatst naar Samsung Galaxy S gezien de vraag daarover gaat.

Bewerkt (24 april 2013 14:54)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 23 mei 2012
  • 22:32

Als het een woord is wat je zelf fout hebt ingevoerd , wat ik lees. Kun je het verwijderen door linksonder het knopje in beeld even ingedrukt te houden.

Bewerkt (24 april 2013 14:54)

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

Android185

Android185

• Lid sinds 26 december 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2012
  • 10:15

@AndroidGeert,
Ik weet hoe ik een woord moet verwijderen - probleem is dat ik dit moet doen voor elk fout ge“swyped” woord… En dat zijn er (helaas) heel wat.

Wanneer ik het woord “swype” schrijf, dan komt die “pop-up”. Ik kies het juiste woord “swype” (tweede woord in de lijst). En meteen komt die tweede “pop-up” genaamd "TIPS Verborgen woord - het woord dat u net hebt ingevoerd (“swype”) was verborgen door het woord “swyoe” dat eerder in uw Swype-woordenboek, bla, bla, bla…

Ik hoef dat echt niet voor de miljoenste keer te lezen. Swype moet niet het woord ”swyoe“ voorstellen, wanneer ik het woord ”swype“ schrijf. Ik typ ”swype“, niet ”swyoe“.

Natuurlijk kan ik het woord ”swyoe“ uit het woordenboek verwijderen. Dat doe ik ook. Maar zo staan er tientallen fout gespelde woorden in het woordenboek, en een kwart van mijn tijd zit ik foutief gespelde woorden uit het woordenboek te verwijderen.
Swype is goed, maar… <zucht>

Wanneer komt er een versie ”Swype 3.0“ (grapje)?

Ik zou willen dat die pop-up ”Tips“ niet komt.

@moderator Sander M,
Excuus voor het foute forum: ik was wellicht een beetje te snel (ik wist niet dat er ook een ”Galaxy" (zonder S) bestaat).

Bewerkt (24 april 2013 14:55)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.