Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

roelh

roelh

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 669
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2012
  • 13:31

Hallo allemaal,

Ik kwam deze op XDA tegen; ░⋮ AOKPCB Nightlies ⋮░ Circuit Boards! - xda-developers
Iemand hier al ervaringen mee? Ze beginnen tegenwoordig allemaal met nightlies roms.
Iemand enig idee wat er beter aan is of wat de reden hiervan is?

Bewerkt (24 april 2013 14:54)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 26 mei 2012
  • 13:54

het voordeel van nightlies is dat nieuwe fixes/extra features heel snel online worden gezet in een nieuwe build. Het nadeel daarvan is dat deze fixes/features vaak niet goed getest zijn en nieuwe fouten kunnen introduceren. Nightlies worden dan ook gezien als experimentele versies. Door de nightlies online te zetten is er een potentieel grote groep gebruikers die dit kunnen testen. Aan jou de keus of je daar aan mee wilt doen. Meestal wordt er eens in de zoveel tijd een ‘stabiele’ versie gereleased.

Ik vind het persoonlijk wel leuk die nightlies om de ontwikkelingen van een groep developers te volgen (in mijn geval de cyanogenmod club). Maar er kunnen dus fouten in zitten. Ik heb verder geen ervaring met je genoemde rom.

roelh

roelh

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 669
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2012
  • 14:57

Oke dank je wel! Dan ga ik hier niet in mee
Ik wil graag stabiele roms op andermans telefoon zetten en ook voor mij uiteraard

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.