Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb je hier iets aan?
https://skydrive.live.com/?cid=57937cecf9da6ccf&id=57937CECF9DA6CCF%21136&authkey=!AKldfF1YSluP4XE
Hoi,
Heel erg duidelijk allemaal, thnx daarvoor.
Probleem is echter dat je niks meer kunt downloden van Hotfile, dus ik kan de originele firmware (JW5 I9000XENJV6) niet binnenhalen.
Heeft iemand een werkende link voor mij waar ik de software wel vaaf kan halen? Zou fijn zijn.
Alvast bedankt en succes met dit leuke en informatieve forum.
Groet,
Sando.
sando262http://www.sammobile.com/firmwares/1/?model=GT-I9000&pcode=XEN#firmware
Hoi,
Heel erg duidelijk allemaal, thnx daarvoor.
Probleem is echter dat je niks meer kunt downloden van Hotfile, dus ik kan de originele firmware (JW5 I9000XENJV6) niet binnenhalen.
Heeft iemand een werkende link voor mij waar ik de software wel vaaf kan halen? Zou fijn zijn.
Alvast bedankt en succes met dit leuke en informatieve forum.
Groet,
Sando.
Is dit rooten? Ik zoek namelijk een manier om te rooten maar is dit rooten zoniet waar kan ik het dan wel vinden dzelfde soort pda enz met de zelfde soort bedoel ik xwjw5
Nee dit is niet rooten, dit is een handleiding om een officiële firmware te installeren op de Samsung Galaxy S.
lolieking
Is dit rooten? Ik zoek namelijk een manier om te rooten maar is dit rooten zoniet waar kan ik het dan wel vinden dzelfde soort pda enz met de zelfde soort bedoel ik xwjw5
welke manier is het best om te doen? en als het rooten fout gaat hoe kan ik hem dan fixen. met fout gaan bedoel ik dat hij bij de opstart scherm blijft hangen
als ik een van die links wil downloaden dan kom ik op een site van creative works wat houd dat in dat ze niet meer te downloaden zijn?
hey, echt super goede toturial, maar hotfile.com is geblokt, dus je kan er geen files meer vanaf halen. zou je miss een de files er weer op kunnen zetten? want nu kan ik helaas niet verder.
mvg
matthijs