Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Rom loopt goed instaleren met aroma is makkelijk maar ja nog steeds geen nederlandse taal
Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
Nederlandse taal zit er vanaf vandaag of morgen in :-)
roelh;309985
Nederlandse taal zit er vanaf vandaag of morgen in :-)
Ik ben echt erg benieuwd naar deze rom.
Was erg tevreden over Slim ICS.
- Klopt het dat deze er op is gebaseerd alleen dan met Nederlandse taal?
- Zit hier Rom-control op?
- Wat zijn nog andere verschillen met Slim ICS?
Stoneboy;310314
Mooi geef even een seintje als het zover is….
HELP!!!!
Ik heb net geprobeerd om deze erop te zetten, maar nadat ik alles gedaan heb, blijft m'n telefoon in een bootloop zitten (krijg na het startscherm steeds G4.0.3TH te zien en na een tijdje weer het startscherm).
Ofwel, hij blijft opnieuw opstarten.
Probleem is nu dat ik niet meer in Recovery modus kom met de 3-buttom combinatie…
Wat nu?????
HELP!!!!
Ik heb net geprobeerd om de Rom TiramiSlim erop te zetten, maar nadat ik alles gedaan heb, blijft m'n telefoon in eenbootloopzitten (krijg na het startscherm steeds G4.0.3TH te zien en na een tijdje weer het startscherm).
Ofwel, hij blijft opnieuw opstarten.
Probleem is nu dat ik niet meer inrecoverymodus kom met de 3-buttom combinatie (volume up - power - Home)
Wat nu?????
iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??????
Alvast bedankt!
Kun je wel in de downloadmodus met de andere 3BC?
Vol. down - home - powerknop.
Als dit kan kun je via Odin weer de stock firmware flashen, en dan een kernel die root toestaat/automatisch superuser installeert.
Geert
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
AndroidGeert;310442
Kun je wel in de downloadmodus met de andere 3BC?
Vol. down - home - powerknop.
Als dit kan kun je via Odin weer de stock firmware flashen, en dan een kernel die root toestaat/automatisch superuser installeert.
Geert
TiramiSlim Final V. 2.0 - xda-developers
http://d-h.st/0Zf Multi language pack
DOWNLOAD DE ROM