Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mapigulpen

mapigulpen

• Lid sinds 22 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2012
  • 15:48

Ik ben paar dagen geleden in België geweest ( wonen vlakbij grens ) en toen ik terug kwam bleef telefoon netwerk van BASE aangeven. Zelfs in ons dorp waar geen ontvangst is van BASE. ( gecontroleerd met andere telefoon ). Ik blij drie netwerken vinden waarvan 2 Nederlandse en dus die BASE. In werkelijkheid bestaan er maar 3 netwerken in ons dorp waarbij BASE niet thuishort maar dat behoort dus KPN te zijn…

Ik heb volle ontvangst dus ik gebruik het juiste netwerk maar wordt verkeerd weergegeven….
Op zich niet zo een groot probleem maar omdat we vlakbij grens zitten heb ik dus niet altijd zekerheid welk netwerk ik nu gebruik……

O ja

ik gebruik een Samsung Galaxy S ( I9000) en netwerk dus van KPN

ook ondertussen in Duitsland geweest en dus ander netwerk gebruikt. Bij terugkomst in NL vond hij wederom BASE en Geen enkele KPN …… En hij verbind dan met BASE…. ( KPN dus )

Bewerkt (24 april 2013 15:04)
irteuropeanroads

irteuropeanroads

• Lid sinds 28 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2013
  • 19:01

Ik hen het zelfde probleem met mijn Galaxy S3. Ik ben int. chauffeur en reis veel door België, Frankrijk en Duitsland. In België gaat m'n telefoon naar Base. In Frankrijk en Duitsland gebruikt hij een ander netwerk. Zodra ik weer op het Nederlandse netwerk ben gaat hij weer op Base. Nu snap ik dat Base verhaal wel een beetje omdat Base een dochterbedrijf van KPN is maar als ik het pulldown menu van mijn telefoon open (de bovenste balk naar beneden haal) staat daar wel degelijk KPN.

Vandaag (28-06-2013) contact gehad met KNP en daar hadden ze nog nooit van dit probleem gehoord. Waarschijnlijk is het een bug in de software van Samsung.

Op de Parrot in zowel mijn truck als mijn personenauto wordt de verbinding ook als Base weergegeven.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.