Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

michielheikens

michielheikens

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2012
  • 08:59

Goededag SGS vrienden,

Ik heb een groot probleem. Ben heerlijk op italie op vakantie toen ik zag dat de batterij bijna leeg was. Ineens ging mijn telefoon in een loop en zag de hele tijd de semaphore logo van de kernel. Ik heb de batterij verwijderd en op nieuw proberen op te starten maar hij bleef in een loop. Weer de batterij verwijderd een eerst maar aan de lader gedaan omdat ik boodschappen ging doen. Toen ik terug kwam en mijn telefoon wilde pakken was deze ontzettend heet. Gelijk van de lader gehaald en batterij eruit gehaald en laten afkoelen. Maar nu doet mijn telefoon helemaal niks meer. Kan niet meer opstarten, geen recovery-mode en ook geen download-mode. Wat moet ik doen? Is mijn batterij overleden? Als ik hem gauw aan de lader leg zie ik wel op het scherm dat ie aan het laden is. Hopelijk heeft iemand een oplossing of een ervaring hiermee.

Mvg Michiel

Bewerkt (24 april 2013 15:05)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 24 juni 2012
  • 12:01

als je de lader erin stopt , werkt dan je 3BC ook niet ?Heb je al een JIG geprobeerd ?

michielheikens

michielheikens

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2012
  • 15:34

De 3bc werkt dan ook niet. JIG heb ik niet hier in italie. Denk morgen eerst ff een nieuwe batterij proberen. Nog andere suggestie's?

michielheikens

michielheikens

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2012
  • 23:51

Hij doet het weer. Ik heb de batterij eruit gehaald. Dan verbonden met de computer en dan de 3bc ingedrukt houden en de batterij terug geplaatst. Toen kwam hij in download-mode.

Bewerkt (24 april 2013 15:06)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.