Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ja het zelf te vervangen het scherm en glas zitten aan elkaar dus je moet een heel nieuw scherm kopen het scherm vervangen is wel lastig maar voor 100 euro heb je een complete voor kant je pakt je oude telefoon haalt een paar schroefjes eruit maak 4 connectors los en zet m zo in de nieuwe dat is in 10 min gebeurt en makkelijk zelf te doen
+Front Frame Flex LCD Touch Digitizer Screen Display For Samsung Galaxy S i9000 | eBay
Samsung Galaxy S i9000 reparaties
Voor € 125,00 is je toestel gerepareerd. Woon je ver van Nuenen (N-Br.) , anders klaar terwijl U wacht, lees ik.
Danke wel! Nuenen is niet in de buurt neen…
Zn setje is aantrekkelijk ja. Voor een beetje hobbiest is het te doen?
samsung galaxy s touchscreen reparatur - YouTube
Samsung Galaxy S (i9000) front panel and LCD disassembly. - YouTube
Kijk maar en oordeel. Ik zie wel dat er 2 versies zijn.
die met het losse scherm is best lastig ja maar de goedkoopste scherm is ongeveer 80 euro en hele voor kant is 95 dan hoef je allen het moederbord vast zet zetten 4 connectors vast maken en je bent klaar dus ik zou voor het laatste gaaan
Hallo allemaal,
Ik heb hier een S1 liggen waarvan het scherm kapot is. Het bovenste laagje voelt egaal aan, dus waarschijnlijk zal daar beneden iets stuk zijn. Is dit zelf te vervangen en zo ja, hoe?
Groet,