Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

pelle.jansen

pelle.jansen

• Lid sinds 13 februari 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2012
  • 22:48

Hallo iedereen,
Helaas is mijn trouwe sgsje in een bootloop geraakt. Als ik hem aanzet krijg ik eerst galaxy s samsung logo en dan pinkys kernel bootscherm en dit herhaalt. Ik kom niet in recovery maar gelukkig wel in download, dus ben ik van plan om via odin stock er op te zetten, rooten en cm9 er weer op. Omdat het zo lang geleden is dat ik odin heb gebruikt zijn wat instructies wel handig maar kon die niet zo snel vinden hier, dus als iemand wil linken zou dat fijn zijn. Alleen is de backup van mijn interne sd best oud en heb ik geen idee of odin je sdkaart wist, zoja is er een manier om mijn gegevens terug te kunnen krijgen?
Al mijn informatie in mijn handtekening, alleen kernel informatie klopt niet en kan het niet aanpassen vanuit tapatalk. Het moet zijn CM9 Stock.

Alvast bedankt.

Wat er gebeurde om de bootloop te veroorzaken: Ik was het simkaartje aan het vervangen, daarvoor zet ik de telefoon altijd uit, ik had het kaartje verwisseld en hem al weer aan gezet maar toen ik de achterkant er weer op wou zetten glipte de accu er uit, tijdens de opstartprocedure dus. Toen ik de accu er weer indeed kwam hij dus in de bootloop terecht.
Pas op dat je accu blijft zitten tijdens het opstarten dus!

Bewerkt (24 april 2013 15:07)
soukyaki

soukyaki

• Lid sinds 03 januari 2012
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2012
  • 09:44

Voor zover ik weet gebruikt Odin je sd kaart niet, dus je kan hem laten zitten of voor de zekerheid eruit halen.
XWJW1 Android 2.3.6 Update Galaxy S i9000
How To Install XWJVB Android 2.3.3 ROM on Galaxy S - YouTube

Bewerkt (24 april 2013 15:07)
pelle.jansen

pelle.jansen

• Lid sinds 13 februari 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 21:45

soukyaki;316817
Voor zover ik weet gebruikt Odin je sd kaart niet, dus je kan hem laten zitten of voor de zekerheid eruit halen.
Was even prutsen, maar alles is gelukt. Heimdall heeft gelukkig mijn interne sd met rust gelaten dus alles was er nog. Wat ik gedaan heb:
Via Heimdall stock flashen
Via Heimdall rooted kernel flashen
In recovery interne sd gebackuped
Wipe
CM9 flashen
Wipe
Nandroid herstellen
Laatste nightly flashen.

Alles draait nu weer super soepel zoals ik gewend ben, en ben maar minimaal gegevens kwijt. Les geleerd.

soukyaki;316817
Ik zei INTERNE SD, dus wat ik moet doen: Galaxy openen, Interne sdkaart IC's zoeken en die voorzichtig desolderen, galaxy weer inelkaar zetten, flashen, sgs weer openen, IC's weer solderen, alles weer inelkaar zetten en hopen op het beste :angel:

Als het echt zou moeten zou ik het wel kunnen maar niet voor wat gegevens

Bewerkt (24 april 2013 15:08)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.