Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

2pietjuh2

2pietjuh2

• Lid sinds 01 oktober 2010
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 21:51

Hey Onecosmic fans!

Er is een nieuwe release uit onder een nieuwe naam!
Team Nyx » Releases

De installatie en kernel zijn echt super netjes qua interface, alleen daarom is het al de moeite even een kijkje te nemen! Als je in recovery mode gaat, krijg je namelijk een grafische interface. De installatie verloopt ook via een grafische interface.

Bij mij ging het installeren van de rom in eerste instantie fout (boot loop)
het eerst installeren van de kernel en daarna de rom ging wel goed.

Ik kwam meermaals in bootloop, dit schijnt een bekend probleem te zijn met de I9000 variant. Zo los je het op:
1. Factory reset etc. Zorg dat er geen mappen van Nyx meer op je telefoon staan
2. bootloop? Flash rom
3. restart -> bootloop? Flash kernel
4. restart -> bootloop? Flash rom
dan zou die moeten werken.

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
psychomaniac

psychomaniac

• Lid sinds 24 oktober 2010
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 22:31

Klinkt goed, is deze multilanguage? Hoe ziet hij er grafisch uit? CM9 stijl? Heeft hij nog wat leuke features? Ik neem aan custom lockscreen items, Powerbutton as shutter voor camera, Lockscreen weather, Volumeknop voor skipping songs zonder dat het scherm aan hoeft (instelling in geluid, onderste optie), heeft hij rom control? Veel vragen hè

Ben wel erg nieuwsgierig, heb de zip er al op gezet omdat ik vaak hoorde 4.2 erg goed was. Kan helaas nog niet flashen, telefoon is leeg 14% en ik kan geen moment onbereikbaar zijn ivm privé situatie (mocht het mis gaan…). Morgenavond flash ik hem misschien.

P.s. Op Youtube is niks te vinden over de laatste maar wel over de 4.2 natuurlijk. Moet zeggen dat die absoluut niet snel is, sterker nog die hapert mij veel te veel. Is dit in RC5 wel verbeterd? CM9 laatste nightly is stukken sneller dan de 4.2 namelijk

Jaggle

Jaggle

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 2 juli 2012
  • 23:13

2pietjuh2;317414
Hey Onecosmic fans!

Er is een nieuwe release uit onder een nieuwe naam!
Team Nyx » Releases

De installatie en kernel zijn echt super netjes qua interface, alleen daarom is het al de moeite even een kijkje te nemen! Als je in recovery mode gaat, krijg je namelijk een grafische interface. De installatie verloopt ook via een grafische interface.

Bij mij ging het installeren van de rom in eerste instantie fout (boot loop)
het eerst installeren van de kernel en daarna de rom ging wel goed.

Oud nieuws

2pietjuh2

2pietjuh2

• Lid sinds 01 oktober 2010
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 23:40

psychomaniac;317445
Klinkt goed, is deze multilanguage? Hoe ziet hij er grafisch uit? CM9 stijl? Heeft hij nog wat leuke features? Ik neem aan custom lockscreen items, Powerbutton as shutter voor camera, Lockscreen weather, Volumeknop voor skipping songs zonder dat het scherm aan hoeft (instelling in geluid, onderste optie), heeft hij rom control? Veel vragen hè

Ben wel erg nieuwsgierig, heb de zip er al op gezet omdat ik vaak hoorde 4.2 erg goed was. Kan helaas nog niet flashen, telefoon is leeg 14% en ik kan geen moment onbereikbaar zijn ivm privé situatie (mocht het mis gaan…). Morgenavond flash ik hem misschien.

P.s. Op Youtube is niks te vinden over de laatste maar wel over de 4.2 natuurlijk. Moet zeggen dat die absoluut niet snel is, sterker nog die hapert mij veel te veel. Is dit in RC5 wel verbeterd? CM9 laatste nightly is stukken sneller dan de 4.2 namelijk

Grafisch is het pure android, ik heb 'm geinstalleerd met de Apex launcher (optioneel tijdens installatie), deze launcher is behoorlijk uitgebreid qua functies. Als je deze niet installeerd is het echt pure android zonder veel extras. Lockscreen weather als bijv in CM9 zit er niet op (althans niet kunnen vinden). Als optie tijdens de installatie kan je nog wat apps installeren om je rom te managen, en eventueel je telefoon te overclocken. deze apps zijn oa: NSTools Voltage Control en Voodoo sound.

Conclusie: qua opties denk ik net iets minder uitgebreid dan CM9, echter voelt de rom zeer smooth aan en ziet er goed uit, ik blijf m draaien ! (ik kom van CM9)

Jaggle

Jaggle

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 3 juli 2012
  • 01:08

Probeer Elite of de F4k MOD R4, die doen je de RC 5 vergeten.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.