Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

jumper1968

jumper1968

• Lid sinds 05 januari 2012
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 15:09

Ik heb er een stock opgezet met een externe sd kaart erin ..
Als ik er geen externe sd kaart in doe dan krijg ik die rode letters weer en start hij niet op ….

maar valt de telefoon nu buiten de garantie ook al heb ik er een stock opstaan ??

het lijkt erop dat ik de interne sd opnieuw moet patitioneren maar weet niet hoe en welke instelingen

Bewerkt (24 april 2013 15:10)
Lars_1808

Lars_1808

• Lid sinds 14 mei 2011
  • Berichten 1230
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 15:22

Hoe dat precies zit weet ik ook niet. Daar kan je via google denk wel veel over vinden.
Je heb denk ik garantie als alles stock is, maar dan moet je telefoon niet zo oud zijn.

Wat ik bedoelde net is dat je nogmaals een nieuwe stock flashed maar dan zonder de externe sd erin.

Heb je al in rcovery bij advanced gekeken?
bij sd mounten en format sd?

jumper1968

jumper1968

• Lid sinds 05 januari 2012
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 20:02

ja dat heb ik geprobeerd maar zonder extern sd kaartje erin te doen gaat het niet ..

Ik heb hem verzekerd dus schakelen we die maar in ..

GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 10 juli 2012
  • 09:26

Wat ik van je uitleg begrijp deet het probleem zich al voor zonder je terug naar stock ging. En je zegt dat je wel stock kan flashen en opstarten, maar enkel met externe sd card. Dus dan is het wel een corrupt intern geheugenmaar niet veroorzaakt door van custom naar stock te gaan dan (aangezien het voordien al plaatsvond)

Toch kan het geen kwaad om eerst de methode te proberen die ik voorstelde (de JVH te flashen) De meeste failed to launch sdcard of dbdata errors komen door een corrupt geheugen omdat ze vaak lagfix/custom hadden en dan gewoon een stock erover knalde.
Je moet dus de indeling van de dbdata zien te recoveren dmv een oudere rom (meestal) of door enkel de dbdata te flashen in odin (welke sowieso ook in een volledige rom zitten)

Als dat niet mocht werken en je wilt hem opsturen, zou ik zeker wel de stock JVH of JW5 flashen (ook al start hij niet verder op) maar zeker geen custom rom, aangezien ze anders wel eens moeilijk kunnen gaan doen.

Bewerkt (24 april 2013 15:11)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.