Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

keestramper

keestramper

• Lid sinds 04 juli 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2012
  • 17:43

Op mijn toestel is voor de 2e keer het internet uitgeschakeld. De eerste keer ben ik er mee naar de telefoon winkel gegaan en daar hadden ze het in 2 seconden weer aan. Op de vraag hoe zei die man: door het knopje links ( volume samen met knopje rechts ( aan / uit) tegelijk in te drukken.

Dit lukt mij dus niet na vele pogingen. Het is net zoiets als scherm beveiliging maar dan voor internet.

Hoe zet ik het aan?

Het moet dus niet via de instelingen maar met de knopjes op het toestel

Bewerkt (24 april 2013 15:09)
z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2012
  • 17:47

Bericht verplaatst Samsung Galaxy S, dit is een toestelspecifieke vraag

GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 5 juli 2012
  • 08:46

Deze “shortcut” ken ik niet.. Je kan gewoon via instellingen je Wifi of Data aan/uit zetten hoor. Een andere manier is via de energiewidget of via de statusbalk naar beneden schuiven. Ook als je de power knop eventjes indrukt komt het menutje waar je het data verkeer aan/uit kan zetten.

Heb je problemen met Data (3G) of met Wifi weer aan te krijgen? Zelf heb ik ook wel problemen met Data aan te zetten, als ik hem een paar keer aan/uit heb gezet wilt hij niet meer aan gaan en moet ik de telefoon altijd eens rebooten.

RobGalaxyS

RobGalaxyS

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 256
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 09:08

Ik gebruik Apndroid, een app waarmee je internet (pakket) eenvoudig aan en uit toggled. Handig waneer je niet gestoord wilt worden door piepjes ('s nachts). Je komt dan niet telkens aan je internet instellingen.

Bewerkt (24 april 2013 15:10)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.