Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Laura1979

Laura1979

• Lid sinds 05 juli 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2012
  • 15:19

:shut:Hallo allemaal, ik be nieuw hier en een onwijze digibeet…

Ik heb een Samsung Galaxy S1 en ben daar echt heel blij mee.
Heb sinds een week of 4 een probleem.
Hij laad niet meer normaal op. Als ik de stekker in mn toestel stop, pakt mn telefoon deze niet altijd. Eerst deed hij dat maar af en toe, maar nu lijkt t wel alsof hij het helemaal niet meer doet. Ja als ik em aanduw, maar dat kan niet de bedoeling zijn.
Nu ben ik ermee naar zo'n reparatie-shop geweest en die zei iets over een los contact welke ze gesoldeerd hebben, maar dat door het aanduwen mn moederbord beschadigd zou zijn…
Repareren zou net zo duur zijn als een nieuwe telefoon…

Mijn vraag, heeft iemand, tips, trucs of adviezen voor wat te doen. Ik voel me nu ge-apputeerd en loop weer met mn old-skool Nokia….

Alvast bedankt!!!!
grt

Laura

Bewerkt (24 april 2013 15:09)
Zatta

Zatta

• Lid sinds 28 februari 2011
  • Berichten 777
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2012
  • 15:32

Ik heb een losse batterij met lader gekocht, voor 5 euro ofzo, op dealextreme.com. Doet het al een jaar prima.

http://www.dealextreme.com/p/battery-charging-dock-w-eu-plug-adapter-for-samsung-galaxy-s-i9000-ac-100-240v-2-flat-pin-plug-103807?item=24

Die heb ik dus, de aanbieding met batterij erbij is er niet meer. Wordt het iets duurder (een extra baterij is sowieso handig toch?).

csaba1974

csaba1974

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2012
  • 17:28

Is je samsung lader wel compatibel met je Smasung GSM ?

Jaja ik weet het, flauwe grap. ;-)

pelle.jansen

pelle.jansen

• Lid sinds 13 februari 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2012
  • 17:31

Ik zou eerst een goedkope lader proberen zoals Zatta al heeft gezegd en als dat niet werkt is vermoedelijk is mis met je connector. Toen ik mijn SGS tweedehands kocht had die ook een losse connector (laadde alleen onder een bepaalde houding) maar die heb ik toen zelf vervangen. Gelukkig was het moederbord niet beschadigd, want dat is veel te klein om te kunnen repareren. Als je iemand kent die je daar mee kunt helpen kan die proberen het connectortje proberen te solderen, grote kans dat het de connector is want het moederbord beschadigd niet zo snel door normaal gepor in de connector, maar als het mb wel beschadigd is, is het total loss.

Succes

Laura1979

Laura1979

• Lid sinds 05 juli 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2012
  • 19:48

Dank je voor deze goede tip. Nooit aan gedacht. Heb meteen op de site gekeken en een oplader en batterij gekocht. Kost me 15 euro. Nou daar kan ik wel een paar maanden mee doen. THANX!!!!!!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.