Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb hem geflashed. Wat een verschil. Ik heb gelukkig geen problemen gehad met bootloops als je je maar houd aan de instructies.
Er zijn geloof ik twee topics toch of zie ik iets verkeerd deze cm-10-20120714-UNOFFICIAL, compiled from sources, data/calls/sms/wifi working - xda-developers en deze TAJB: Jelly Bean port for Galaxy S - xda-developers
Fcck;322379volgens mij is je laatste link de pure aosp port, terwijl de eerste (die van zatta) op de cyanogenmod branch is gebaseerd. Dat zijn toch wel twee verschillende.
Er zijn geloof ik twee topics toch of zie ik iets verkeerd deze cm-10-20120714-UNOFFICIAL, compiled from sources, data/calls/sms/wifi working - xda-developers en deze TAJB: Jelly Bean port for Galaxy S - xda-developers
nanders;322381
volgens mij is je laatste link de pure aosp port, terwijl de eerste (die van zatta) op de cyanogenmod branch is gebaseerd. Dat zijn toch wel twee verschillende.
Hallo luitjes,
Het is nog een beetje vaag wat er nu allemaal nog NIET werkt..
-Market?
-Apollo? (muziek op de external sd?)
-SU?
ps: welke fix moet je eigenlijk gebruiken? (1 of 2 ?)
SGS3/SGS5plus/Tab4
fervent gebruiker van: Tasker & Kustom
Jaggle;322360
Ik heb hem geflashed. Wat een verschil. Ik heb gelukkig geen problemen gehad met bootloops als je je maar houd aan de instructies.
PsycoHero;322407
Gefeliciteerd! Ik zelf wacht nog heel even met flashen, elk uur wel nieuwe ontwikkelingen op dit moment.
Je zegt: ‘Wat een verschil.’ Vergeleken met wat?
Ik draai zelf de CM9 nightlies.
v2 wordt nu geüpload, hier zijn weer wat issues opgelost. Dus wanneer je nog niet hebt geflashed, zou ik wachten tot deze klaar is.
changes:
- rom slimmed down and gapps/su fix included (thx to bhu1)
- replaced ear.apk with one supposed to work (user report)
- replaced hw composer with the one from nexus s (this is the jb one, old release was using ics hw composer)
- fixed recording of 720p (upstream fix to media_profiles.xml
Toch is enige waarschuwing vooraf vereist:
Flashen van Samsung naar CyanogenMod 10.1:
Flashen van CM7/9/10 naar CyanogenMod 10.1:
Cyanogemod10.1 en de Gapps downloaden doen we hier:
Modems kan je hier vinden:
deze zijn anders dan modems voor Samsung. Ze komen op een ander plekje terecht namelijk. Gebruik alleen modems voor cm7/9 op ICS/CM9
Inmiddels zijn er ook custom kernels voor Cyanogenmod10.1:
Semaphore
Overige interessante links:
XDA threads by pawitp
Ontwikkelaar:
Op- en aanmerkingen over, of aanvullingen op deze post zijn altijd welkom. Ik sta open voor iedere vorm van opbouwend commentaar.