Ik heb gisteren op een ssd een verse instal gedaan van win 7 alle drivers en ook die van de samsung galaxy s gedaan,echter hij gaan wel naar de usb en ik krijg de schijven van mijn samsung wel te zien maar hij vraagt steeds om een schijfcontrole..
eerst ging het overbrengen van bestanden ook super traag. Inmiddels doen hij het af en toe wel en af en toe niet …
wie weet wat het kan zijn als het goed is zie bijlage ..
dank u5137
Bewerkt (24 april 2013 15:15)
Hallo .. Ik heb gisteren op een ssd een verse instal gedaan van win 7 alle drivers en ook die van de samsung galaxy s gedaan,echter hij gaan wel naar de usb en ik krijg de schijven van mijn samsung wel te zien maar hij vraagt steeds om een schijfcontrole.. eerst ging het overbrengen van bestanden ook super traag. Inmiddels doen hij het af en toe wel en af en toe niet ... wie weet wat het kan zijn als het goed is zie bijlage .. dank u :D[ATTACH=CONFIG]5137[/ATTACH]
Hallo ..
5137
Ik heb gisteren op een ssd een verse instal gedaan van win 7 alle drivers en ook die van de samsung galaxy s gedaan,echter hij gaan wel naar de usb en ik krijg de schijven van mijn samsung wel te zien maar hij vraagt steeds om een schijfcontrole..
eerst ging het overbrengen van bestanden ook super traag.
Inmiddels doen hij het af en toe wel en af en toe niet …
wie weet wat het kan zijn als het goed is zie bijlage ..
dank u