Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

remichi

remichi

• Lid sinds 09 september 2010
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2012
  • 20:01

Als mijn SGS in de lader zit en 100% is opgeladen, begint hij langzaam leeg te lopen. Op de telefoon blijft hij 100% batterij aangeven maar als je de stekker er uit trekt is het veel minder. Soms zelfs zo weinig batterij dat hij uitvalt.

Dit is echt irritant omdat het betekent dat je 's avonds je SGS niet kan opladen.

Is er een fix waardoor de batterij terwijl hij in de lader zit constant wordt opgeladen?

Ik zit op Android 2.3.6 I9000XDJV1 (XWJW5 HYBRID V14.0)

Bewerkt (24 april 2013 15:18)
GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 27 juli 2012
  • 08:52

Na hoeveel tijd bedoel je dan? Want het is een standaard gedrag dat de telefoon tot 100% oplaad en dan stopt wegens stroomveiligheid etc. Dus als je hem dan 1-2 dagen laat liggen kan hij terug plat zijn denk ik. (zelf nog nooit getest).Zelf steek ik hem voor het slapen altijd in en smorgens er terug uit, altijd 100/99% dan

En je hebt geen batterij verlies bij normaal gebruik dan? Misschien eens kijken welke apps veel verbuiken in je batterij statistieken, en eventuele achtergrond apps/syncs afzetten dan.
Als het echt drastisch leeglopen is, misschien eens beginnen met een andere (stock) rom, want die van jouw ken ik precies niet.. welk land is dat? http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/34537-howto-officiele-xwjw5-2-3-6-via-odin-nl.html
De modem heeft soms ook wel invloed op je battery, gebruik zelf al JVT vanaf begin.
En anders eens een factory reset proberen.
Als niets helpt kan je batterij mss stuk zijn, maar dan zou je zonder lader ook snel leeg moeten zijn lijkt me.

Bewerkt (24 april 2013 15:18)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.