Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
je kan de jig maar op 1 manier gebruiken…..in je usb poort stoppen en als het goed is gaat ie dan naar download.
Op deze manier kan je dus een rom flashen via odin kijk even HIER of er iets bij staat wat je wilt.
Heb je hulp nodig geef maar een gil via PM
AW Forum Queen voor het leven
Je hebt een pm!!
AW Forum Queen voor het leven
hoi Ester ik heb je pm ontvangen hoor maar kon helaas geen tijd vrijmaken….Maar hier ben ik nu dan.
Na al dat gedoe( opnieuw opstarten/opnieuw resetten/factory reset kwam er in beeld een telefoon en een pc met daartussen eenoranje driehoekje.Ik heb een discussie op het forum zien staan hierover dacht ik dus ga effies kijken.
Ik zoek wel kontakt met je Ester als het niet lukt okey ?
Voor het gebruik van de JIG moet het toestel wel helemaal uit staan. Verwijder eventueel eerst even de batterij voor een 10-tal seconden. Plaats deze terug en steek dan de JIG in de telefoon. Dan moet het Download scherm te voorschijn komen. JIG verwijderen, Odin op je PC opstarten, USB van je telefoon aansluiten op je PC en je ding doen met ODIN.
Mijn naam is willem de jong & mijn samsung Galaxy s i9000 is vastgelopen na het updaten op Kies
ben zwaar pissed.. na alles te hebben uitgeprobeerd soft reset - hard reset en er is nog steeds niks gebeurd
Hij start niet door lijkt het wel,,,,,, blijft op een punt hangen en zo nu en dan krijg ik het i feeling lucky in beeld van mijn
display.Ha lucky dacht ik maar nee hij ging weer raar doen en sloeg vast….Nu heb ik die JIG besteld en wil hem gaan gebruiken maar wel dat het goed gebeurd snap je..DUS wie heeft er goed advies of zelf ervaring hoe je die jig gebruikt.
Thanx
willem