Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Djaan

Djaan

• Lid sinds 12 augustus 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2012
  • 20:38

Sinds vandaag heb ik op mijn telefoon het “sync” symbool bovenin en het gaat niet weg!
De batterij loopt leeg als water door een vergiet………..geen idee wat er aan de hand is, wie heeft een idee?

In de gebruiks aanwijzing staat het symbool genoemd als “gesynchroniseerd met web” maar verder geen uitleg of verklaring.

Ik zie iets over het hoofd…maar wat!

Diana

Bewerkt (24 april 2013 15:20)
GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 31 juli 2012
  • 22:54

Onder account&sync kan je auto sync uitzetten. Verder kan je in gmail bvb in de instellingen instellen met welke interval hij sync, mss staat hij dus laag. Dit kan je met de andere sync programma's ook instellen. Misschien ook eens op wifi gaan, in gmail kan je ook kiezen hoeveel dagen hij moet syncen, als dit op 999 staat kan het wel eens duren.

Bewerkt (24 april 2013 15:20)
Djaan

Djaan

• Lid sinds 12 augustus 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2012
  • 17:06

Dank voor je reactie. Ik zit 75% van de tijd op wifi dus daar zat het probleem niet. Ik kreeg later die avond ook steeds foutmeldingen van hotmail. Heb hotmail verwijderd en het probleem was opgelost gelukkig.
Hotmail gebruik ik niet zoveel dus ik zal het niet missen. Maar waarom het ineens problemen gaf zal ik wel nooit te weten komen

Bewerkt (24 april 2013 15:21)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.