Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

martijnpw

martijnpw

• Lid sinds 22 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2012
  • 22:23

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Galaxy S. Hij start niet meer op. Hij laat een icoontje zien met een telefoon en een laptop en een waarschuwingsteken daartussenin.

in kan de telefoon in de downloadmodus zetten, maar niet in de recoverymode, dan krijg ik hetzelfde icoontje als bovenstaand.

kan iemand mij helpen?

ik heb een tuturial gelezen over het restten via ODIN met standaart Froyo pakket, maar de downloadlink naar dat pakket was dood..

bedankt

Bewerkt (24 april 2013 15:21)
embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 3 augustus 2012
  • 23:25

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/34537-howto-officiele-xwjw5-2-3-6-via-odin-nl.html

Duidelijke howto om via Odin, de laatste off. Ned. firmware erop te flashen.
Succes

Bewerkt (24 april 2013 15:21)
Harky

Harky

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 276
  • Reputatie 10
  • 5 augustus 2012
  • 16:08

martijnpw;328310
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Galaxy S. Hij start niet meer op. Hij laat een icoontje zien met een telefoon en een laptop en een waarschuwingsteken daartussenin.

in kan de telefoon in de downloadmodus zetten, maar niet in de recoverymode, dan krijg ik hetzelfde icoontje als bovenstaand.

kan iemand mij helpen?

ik heb een tuturial gelezen over het restten via ODIN met standaart Froyo pakket, maar de downloadlink naar dat pakket was dood..

bedankt

Zolang je in de Download mode kan komen is het goed!!!!
Ik flash dan altijd eerst JVU via Odin. (Zie ook de voorschriften van DaveDH.)
Indien nodig flash ik ook de PITfile.
Die laat ik geheel herstarten.
Daarna flash ik via Odin - semaphore 2.5.0. of zoals Lars zegt de bijbehorende CF-root, zie Lars.
Tijdens reboot ga ik dmv 3btn naar recovery en flash de gewenste nieuwe ROM, die dan al als zip-file op mijn interne sd-card staat.

Back to JVU is altijd mijn tussenstap, naar ICS of Jellybean en weer terug, en het gaat altijd goed!!!
Lees dit maar eens rustig door.
Ik ga altijd te werk vanaf stap 4, omdat het voorgaande ok is.

Mijn motto is:
Zorg altijd dat je een goed werkende ROM hebt, voordat je gaat flashen en maak daar een Nandroid backup van via CWM.
Daarnaast is een TB backup ook erg handig en vaak noodzakelijk omdat tussen ICS en GB, bij mij nog nooit een nandroid backup heeft gewerkt en ik dus altijd moest terugvallen op mijn TB backup.
Bij problemen moet je vaak weer terug naar een stock solution.
Vandaar uit recovery en/of nw flash toepassen.

Bij overgaan naar ICS of JB moet je goed inlezen en bekijken welke problemen er kunnen ontstaan, zoals die met de externe sd.

Bewerkt (24 april 2013 15:22)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.