Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/34537-howto-officiele-xwjw5-2-3-6-via-odin-nl.html
Duidelijke howto om via Odin, de laatste off. Ned. firmware erop te flashen.
Succes
martijnpw;328310
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn Galaxy S. Hij start niet meer op. Hij laat een icoontje zien met een telefoon en een laptop en een waarschuwingsteken daartussenin.
in kan de telefoon in de downloadmodus zetten, maar niet in de recoverymode, dan krijg ik hetzelfde icoontje als bovenstaand.
kan iemand mij helpen?
ik heb een tuturial gelezen over het restten via ODIN met standaart Froyo pakket, maar de downloadlink naar dat pakket was dood..
bedankt
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn Galaxy S. Hij start niet meer op. Hij laat een icoontje zien met een telefoon en een laptop en een waarschuwingsteken daartussenin.
in kan de telefoon in de downloadmodus zetten, maar niet in de recoverymode, dan krijg ik hetzelfde icoontje als bovenstaand.
kan iemand mij helpen?
ik heb een tuturial gelezen over het restten via ODIN met standaart Froyo pakket, maar de downloadlink naar dat pakket was dood..
bedankt