Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Jaggle;329421
Deze moet je proberen, krijg je geen spijt van.
Helly_Bean , based on sources of cm10, 08/07 - xda-developers
carpachio;329927
Heb hem er sinds gister op staan. Alles werkt goed. Heel af en toe wat lag, maar ag!
Ik kan alleen niet echt opmerken wat (bij deze rom) het verschil is tussen ICS en JB.
SGS3/SGS5plus/Tab4
fervent gebruiker van: Tasker & Kustom
Minder relevante vraag ivm je opmerking dat een goede modem nodig is om de batterij te sparen.
Mag ik vragen welke modem voor ons “de betere” is?
Ik gebruikte een tijdje KF1 maar in Spanje had ik immense problemen om op het netwerk te komen. Moest op de duur switchen naar 2g om toch contact te kunnen maken. Was daar voor werk dus was een beetje problematisch…
Nu gebruik ik JVU, ben er tevreden over….
Ik gebruik nu slim bean 2, voordien helly bean.
Voordeel van helly bean was, voor mij, de nederlandse taal die gekozen kan worden. Slim beperkt zich tot enkele talen. Meestal is dit geen probleem, enkele widgets selecteren automatisch de engelse taal omdat die als standaard staat. Kan vervelend zijn.
Een groot verschil tussen beide kan ik niet vinden, subjectief was helly bean misschien iets “snappier”…
Ik heb hellybean ook maar is geprobeerd. Wat ik al zei over elite dat ik na een werkdag nog 60% over had, was jellybean al 2 uur voordat ik klaar was op. Dus snel weer terug naar Elite.
1 nieuw toestel en 1 oude; nou dacht het niet
.
Gaat waarschijnlijk gewoon niet zo goed samen met Glitch (dé beste OC kernel).
Met JB gebruik ik DEVIL