Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
waggelbep;329855
hallo,
ik begrijp niet dat het niet mogelijk is voor dit toestel om de android versie aan te passen, daardoor kunnen bepaalde apps niet draaien, wat toch naar mijn mening een tekortkoming is, daar ik nog niet van plan ben een 2 of 3 aan te schaffen waarbij dat wel wil, huidige firmware is 2.3 en hoger kan niet
heeft iemand hier al een oplossing voor??
dat is simpel gezegd, maar heb geen flauw idee hoe dat allemaal moet en dan ook nog wil ik niet alles kwijt raken wat nu op mijn telefoon zit, zou je me een uitgebreide instructie willen sturen, zonder dat er iets mis kan gaan
bij voorbaat veel dank
Omdat je nog zo nieuw ben is het denk ik verstandig om je eerst goed in te lezen over alles!
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/11890-updated-index-belangrijke-topics.html
hallo,
ik begrijp niet dat het niet mogelijk is voor dit toestel om de android versie aan te passen, daardoor kunnen bepaalde apps niet draaien, wat toch naar mijn mening een tekortkoming is, daar ik nog niet van plan ben een 2 of 3 aan te schaffen waarbij dat wel wil, huidige firmware is 2.3 en hoger kan niet
heeft iemand hier al een oplossing voor??