Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Lars_1808

Lars_1808

• Lid sinds 14 mei 2011
  • Berichten 1230
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2012
  • 16:23

Heb je misschien je contacten gesynced met google? Dan kan je ze via je je account weer terug halen….

Ik blijf het toch een raar verhaal vinden datie uit het niets in een loop komt, telefoons kunnen gekke dingen doen soms!
Heb je je toestel al een keer aan je laptop/pc gehangen? Kijken of je em zo gestart krijgt en via KIES wat kan backuppen?

Bewerkt (24 april 2013 15:24)
Frenkw

Frenkw

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2012
  • 16:54

Het is gelukt, piece of cake… Heb zelfs nog mijn contacten en foto's… Geen idee hoe dat kan maar goed. Telefoon werkt weer prima, lekker snel weer ;-)
Voor het terugzetten van de apps, moet ik zeker alles weer opnieuw installeren of weet google play nog exact welke apps ik had, zodat ik niet hoef te zoeken?

In ieder geval bedankt voor de support.

———- Update van bericht ———-

En aan de laptop hangen ook geprobeerd, maar bleef opnieuw opstarten. Kon ongeveer 20 a 30 seconden in mijn telefoon werken voordat mijn telefoon iin de opstart loop kwam. Was net genoeg om mijn contacten te exporteren naar mijn sd kaart :-)

Lars_1808

Lars_1808

• Lid sinds 14 mei 2011
  • Berichten 1230
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2012
  • 16:55

Hoe heb je het gedaan? ( is misschien handig voor als nog eens iemand dit overkomt! )
Voor je apps terug zetten kan je heel makkelijk vanaf je pc doen, dan hoef je idd niet te zoeken.
Gewoon bij Google inloggen, dan pay store kiezen en dan zie je daar je laatste gebruikte apps staan, aanklikken en hij zet ze zo weer op je telefoon!

Frenkw

Frenkw

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2012
  • 17:49

Eigenlijk heel simpel. Ik had ongeveer 20 seconden de tijd om een back-up van contacten te maken. Gewoon heel snel handelen, klik contacten in home scherm, menu knop en kies importeren/exporteren contacten, dan kies je snel exporteren contacten. Ik had 280 contacten en dat duurder ongeveer 10 seconden om te exporteren naar mijn MicroSD card (class 10). Dan telefoon uitzetten (door de batterij eruit te halen anders lukte het niet), vervolgens volume knop omhoog, home knop en aan/uit knop ingedrukt houden totdat in recovery mode komt. Kiezen voor terugzetten fabrieksinstellingen en klaar. Daarna contacten terugkopieren van sd card. Tot mijn grote verbazing was ik ook mijn foto's en muziek niet kwijt (die stonden niet op mijn sd card).
Nu zometeen nog even uitvogelen hoe ik via de pc de apps kan herstellen, maar daar komen we ook wel uit.
Thnx voor de tips in ieder geval.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.