Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hier geen problemen hoor met JW5,…draait super.
Ik heb gisteren mijn eigen Galaxy S weer origineel gemaakt omdat mijn vrouw deze gaat gebruiken.
Dus eerst JW1 (pit + 3 bestanden) geflasht en daarna met Odin de JW5 geflasht.
Weet ik tenminste dat de rommel van JB verwijderd is.
Grtz Satfreak
Satfreak1969;334332Bijna alle rommel, want op je intern SD zul je nog wel een aantal bestanden vinden, die daar terecht zijn gekomen, door het flashen van andere roms.
Hier geen problemen hoor met JW5,…draait super.
Ik heb gisteren mijn eigen Galaxy S weer origineel gemaakt omdat mijn vrouw deze gaat gebruiken.
Dus eerst JW1 (pit + 3 bestanden) geflasht en daarna met Odin de JW5 geflasht.
Weet ik tenminste dat de rommel van JB verwijderd is.
NOPE geen rommel !!
Eerst flash ik hem naar JW1 origineel + Semaphore JW1 kernel.
Dan via CWM format ik alles wat daar staat ! Ben dan ook echt alles kwijt van data/foto's etc etc.
Daarna herhaal ik deze procedure,..eerst JW1 met Odin en daarna JW5 met Odin.
Dan staan er maar 4 mapjes in de root van je toestel
Grtz Satfreak
Oke, dan doe ik vermoedelijk al een hele tijd iets fout, want als ik via rootexplorer op mijn interne SD keek, vond ik altijd nog “oude” log bestanden. Maar het maakt niet uit.
Zou kunnen dat de file corrupted was, geen idee. Geen moment aan gedacht. Ik heb alles daarna via Perka's flash site gedownload en dat werkte prima.
Waarom dat niet? De JW5 is de officiele rom, al velen hebben deze gebruikt.. Dus voor dat je een probleem bij een ander legt, moet je misschien eens kijken of het probleem niet bij jezelf lag?
Als je hem van http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/34537-howto-officiele-xwjw5-2-3-6-via-odin-nl.html gebruikt kan er niets mis gaan.