Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ga naar Instellingen, klik op Landinstelling en tekst, kies Samsung toetsenbord. Zet het vinkje uit bij xt9 of ga naar xt9 geavanceerde instellingen daar heb je nog enkele mogelijkheden om aan of uit te zetten. Ook staat daar xt9 mijn woorden, daar staan de woorden die je zelf toevoegt
marga1;334854
Ga naar Instellingen, klik op Landinstelling en tekst, kies Samsung toetsenbord. Zet het vinkje uit bij xt9 of ga naar xt9 geavanceerde instellingen daar heb je nog enkele mogelijkheden om aan of uit te zetten. Ook staat daar xt9 mijn woorden, daar staan de woorden die je zelf toevoegt
Ik heb een Galaxy S4 mini. Met geen mogelijkheid vind ik onder Instellingen: Landinstelling en Tekst. Kan er dus niets mee aan.
Ik dus ook niet. Heb een s4, en kan het ook niet vinden…..
Ga naar instellingen. Kies tabblad mijn apparaat. Kies Taal en invoer, kies Samsung toetsenbord. Kies dan voorspellende tekst. Schuif de swiitch rechtsboven naar links. Die wordt dan grijs ipv groen. Klaar ben je.
Succes.
Hallo allemaal.

Ik heb een Galaxy S GT-I9000 geupdated naar android 4.0.3. T9 corrigeerd/veranderd ontzettend veel woorden tijdens het typen van sms-mail-whatssapp berichten etc etc. Ik kan nergens een optie vinden om dit uit te schakelen, ik word er niet goed van dat teksten verdraaid worden en lees vaak achteraf pas wat er allemaal veranderd is.
Weet iemand hoe ik T9 (neem ik aan) uit kan zetten of een foefje om het uit te zetten ?
Alvast bedankt.
Gr. Mosko