Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Lisette1971

Lisette1971

• Lid sinds 11 september 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 11 september 2012
  • 21:00

Ik heb een samsung galaxy s 1 en nu wilde ik vanmiddag, na samsung kies op laptop te hebben geinstalleerd, mijn foon en pc synchroniseren, een proces dat niet verbroken mag worden. Dit is helaas wel gebeurd en nu kan ik mijn foon niet meer gebruiken ik zie een afbeelding van een android poppetje dat aan het puinruimen is en eronder staat “Downloading” Do not turn of Target!!!

Dit scherm is er niet de hele tijd geweest er is ook een afbeelding geweest van een telefoontje dan een paar stippen met “gevaren driehoek” en dan weer stippen en dan een pc'tje. Ik kan mijn telefoon nu niet meer gebruiken. ben er mee geweest naar BelCompany maar ook die mannen wisten dit niet die hadden dit zelfs nog nooit gezien. Ik heb harde reset geprobeerd (alle knopjes lang ingedrukt houden) maar zelfs dan kom ik niet weer in mijn start menu terecht.

Ik hoop dat iemand hier denkt oh liset dat is een eitje dan moet je ff dit en dit doen en dan doet ie t weer.

Nog even ter info, ik ben blond in mijn genen… dus graag een eventuele oplossing in jip en janneke taal….

Bewerkt (24 april 2013 15:33)
pappiedappie

pappiedappie

• Lid sinds 19 september 2010
  • Berichten 679
  • Reputatie 0
  • 11 september 2012
  • 21:52

Lees “ belangrijke topics” door, met name de “ how to's” Daar vind je alle relevante info om je sgs weer levend te krijgen. Makkelijker kan ik het je niet maken

Succes

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 11 september 2012
  • 21:54

@ Lisette1971,

Pas aub de titel aan (Bericht bewerken - Meer opties) want “Help!” omschrijft jouw vraag niet.

embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 11 september 2012
  • 22:14

Nou, dan weet ik dat ik niet naar de Belcompany hoef te gaan, vanwege de kennis.

Je kunt dus wel in de download modus komen. Dat zijn de knoppen: volume down+home+power gelijktijdig indrukken en vasthouden totdat je scherm met het gele puinruimertje weer te voorschijn komt. Je bent dan in de download modus.
Hieronder de link, waarin heel mooi staat omschreven hoe je het toestel weer kunt voorzien van de laatste officiele Ned. software.
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/34537-howto-officiele-xwjw5-2-3-6-via-odin-nl.html

Lees deze goed en download eerst de bestanden die je nodig hebt.

———- Update van bericht ———-

Lisette1971

Lisette1971

• Lid sinds 11 september 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 12 september 2012
  • 21:55

en wat als je alles geprobeerd hebt en het werkt nog niet? Is ie dan echt te ver heen om nog gereanimeerd te worden?

embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 12 september 2012
  • 22:17

Ja, dan moet er mogelijk een JIG aan te pas komen om weer in de download modus te komen en vandaar verder te
gaan.
Hier kun je de JIG eigenaren vinden: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/24391-lijst-van-jig-eigenaren.html
Als je reeds het Android poppetje hebt met downloading eronder, staat je toestel al in de downloadmodus.
Je hebt de bestanden al gedownload uit de HowTo van de eerdere link, en ga dan met stap 2 verder.
Odin opstarten, enz.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.