Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Reinier68

Reinier68

• Lid sinds 21 maart 2011
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 14 september 2012
  • 17:07

ik heb nou afgelopen jaar al 20 verschillende ics roms erop gehad, maar ze hebben allemaal hetzelfde probleem. Na een reboot wordt mijn simkaart niet meer herkend, en staat er bij smalbandversie onbekend, flashen van een andere modem heeft hier geen invloed op. en mn telefoon begint regelmatig spontaan te rebooten. vandaag heb ik het maar weer eens een keer gebprobeerd met cm 9.1.0. een stable version. maar tevergeefs.
als ik een ics rom flash ga ik elke veer via odin terug naar stock rom met repartition en PIT file, vervolgens flash ik een custom kernel en dan install ik de zip via cwm. dus dat lijkt me wel de juiste manier. Heeft iemand een oplossing voor me. Ik heb trouwens afgelopen weken op darky's rom gezeten (GB), en ook hier had ik vaak last van spontane reboots.

Bij voorbaat dank!

ps. ook doe ik elke keer wipe cache, wipe dalvik cache, factory reset, fix permissions

Bewerkt (24 april 2013 15:33)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.