Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Samsung Galaxy S 9000i geroot maar werkt niet goed meer, wie kan me helpen? (8)

leonard

leonard

• Lid sinds 24 september 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 24 september 2012
  • 16:28

Ik heb sinds 2 jaar een Samsung Galaxy s1 die in het begin prima werkte maar hij werd wat traag en toen heb ik hem op basis van een instructie op Internet geroot en er een andere ROM op gezet maar misschien heb ik dat niet helemaal goed gedaan nu loopt die regelmatig (2/3 x per dag) vast de GPS doet het niet goed en het enige wat helpt is de accu eruit halen. Ook start die soms vanuit zichzelf opnieuw op. Heb het gevoel dat doordat ik het rooten niet helemaal goed heb gedaan er twee besturingssytemen op draaien

Ik ben nu op zoek naar iemand die of via dit forum mij kan helpen of waar ik in de buurt van Utrecht langs kan gaan om de telefoon te maken.

Hier wat gegevens uit de About phone;
firmware version 2.3.6
baseband version I9000XXJVT
kernel version 2.6.35.7-I9000XWJW1-CL788890 root@DELL89 #2
Build number GINGERBREAD.XWJW1

Hopelijk kan iemand me helpen, Alvast dank voor jullie feedback!
Grt Leonard

Bewerkt (24 april 2013 15:36)
Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 24 september 2012
  • 16:33

Simpele zoekopdracht en je had zelf gevonden hoe je eventuele problemen zou kunnen oplossen!
Maar oke bij deze als je deze Tutorial volgt dan zal alles hoogstwaarschijnlijk weer goed komen:
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/34537-howto-officiele-xwjw5-2-3-6-via-odin-nl.html

Voor de zekerheid zou ik wel gebruiken maken van een PIT File zoals aangegeven staat in de tekst vanaf "Problemen/Downgrade (ICS):"

​Succes!

leonard

leonard

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 25 september 2012
  • 13:30

Dank voor de link ik ga het proberen!

grt Leonard

RL010

RL010

• Lid sinds 27 maart 2011
  • Berichten 149
  • Reputatie 0
  • 25 september 2012
  • 15:57

gewoon een andere custom rom proberen

Phone: Sony Xperia T, Rom: Stock (Android 4.1.2), Kernel: Doomkernel
Tablet: Nexus 7 (32gb), Rom: Cyanogenmod 10.1 Nightly (Android 4.3) , Kernel: M-kernel

Former Android devices:
Phone: Samsung Galaxy S, Rom: Cyanogenmod 10.1 Nightly (Android 4.2.2), Kernel: stock cm10.1
Tablet: Samsung Galaxy Tab 2 (10.1), Rom: Cyanogenmod 10.1 Nightly (Android 4.2.2) , Kernel: stock cm10.1

leonard

leonard

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 26 september 2012
  • 10:35

Fcck;342016
Simpele zoekopdracht en je had zelf gevonden hoe je eventuele problemen zou kunnen oplossen!
Maar oke bij deze als je deze Tutorial volgt dan zal alles hoogstwaarschijnlijk weer goed komen:
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/34537-howto-officiele-xwjw5-2-3-6-via-odin-nl.html

Voor de zekerheid zou ik wel gebruiken maken van een PIT File zoals aangegeven staat in de tekst vanaf "Problemen/Downgrade (ICS):"

​Succes!

Hi Fcck,

Ik heb de tutorial gevolgd tot aan het kopje Problemen/Downgrade (ICS) en de telefoon doet het gewoon, komt niet in een bootloop is het nu dan voldoende of moet ik de hele procedure inclusief .pit toevoegen nog eens doen? Zoals je merkt heb ik hier echt weinig verstand van en ben blij dat de telefoon werkt nu…

Thanks!
Grt Leonard

Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 26 september 2012
  • 11:02

leonard;342528
Hi Fcck,

Ik heb de tutorial gevolgd tot aan het kopje Problemen/Downgrade (ICS) en de telefoon doet het gewoon, komt niet in een bootloop is het nu dan voldoende of moet ik de hele procedure inclusief .pit toevoegen nog eens doen? Zoals je merkt heb ik hier echt weinig verstand van en ben blij dat de telefoon werkt nu…

Thanks!
Grt Leonard

Nee prima als je telefoon goed loopt dan is het ook goed hoor!

Echter komt zo af en toe voor dat men nog steeds bootloops krijgt na het volgen van de eerste stappen dus zodoende is er dan die andere optie!

Maar perfect voor jou dus op deze manier!

Blackbird6

Blackbird6

• Lid sinds 08 oktober 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2012
  • 19:22

5696

Zie hier boven mijn grootste kwelling. Ik was zover dat ik android 4.0 als rom had. Toen tot mijn grote fout een andere rom erover geschreven. Toen alles vast gelopen en terug naar de bovenstaande rom. 15 x een andere rom erop proberen te krijgen maar te vergeefs. Nu constant: E signature verification error en bij elke poging tot rooten stopt hij ermee. Genoeg op het internet te vinden, maar ik weet niet meer waar ik moet beginnen. Wie o wie helpt me?

———- Update van bericht ———-

5696

Zie hier boven mijn grootste kwelling. Ik was zover dat ik android 4.0 als rom had. Toen tot mijn grote fout een andere rom erover geschreven. Toen alles vast gelopen en terug naar de bovenstaande rom. 15 x een andere rom erop proberen te krijgen maar te vergeefs. Nu constant: E signature verification error en bij elke poging tot rooten stopt hij ermee. Genoeg op het internet te vinden, maar ik weet niet meer waar ik moet beginnen. Wie o wie helpt me?

Bewerkt (24 april 2013 15:40)
Blackbird6

Blackbird6

• Lid sinds 08 oktober 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2012
  • 20:17

5697
Bovenstaande gegevens is de huidige stand, vorige stand: rooted & android 4.0 > ging mis > terug naar het bovenstaande > nu geeft tie fout op bij rooten, roms pakt tie om onverklaarbare redenen niet en geeft fouten als E: Signa …. failure. Wat te doen? Zoveel info en geprobeerd dat ik t niet meer weet!

Alvast bedankt

Bewerkt (24 april 2013 15:40)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.