Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mirjam25

mirjam25

• Lid sinds 22 oktober 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2012
  • 14:37

Hallo

ik heb een galaxy S ik heb al een tijdje problemen met me gsm
hij start niet meer door.
ik druk aan de zijkant om hem aan tezetten en hij lijkt op testarten maar stopt als ik de letter S zie in kleurtjes
daar blijft hij hangen en probeer hij het telkens opnieuw maar hij komt niet verder.
nu heb ik een beetje rond gesnuffeld op internet hoe ik dit kan oplossen
en zeiden ze. me gsm uitzetten en op de volume knop naar beneden doen en dan de home knop en de aan/uit knop duwen daarna staat er dat je een soort menu krijg maar dat krijg ik niet tezien
ik krijg een gele driekhoek met downloading eronder.
kan iemand mij helpen om dit probleem op telossen
ik heb geen garantie meer dus opsturen is geen oplossing voor me.
ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen
bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 15:44)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 22 oktober 2012
  • 14:41

Bericht verplaatst naar correcte forum.(http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/)
Het betreft hier namelijk een vraag specifiek voor jouw toestel, en niet Android OS in het algemeen.

Dat zal waarschijnlijk een reset worden. Je bent op de goede richting, maar doe volume omhoog ipv naar beneden. Dan kan je met de volume knoppen naar factory reset scrollen en met de aan uit knop selecteren.

Je zal alles op je toestel kwijt zijn, behalve foto's en video's.
Maar zo te zien is dit je enige uitweg.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

mirjam25

mirjam25

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2012
  • 14:45

ik ga het gelijk even proberen

———- Update van bericht ———-

Hij doet niks als ik de volume knop naar boven ingedrukt hou
als ik de volume knop naar beneden doet reageert hij wel alleen dan krijg ik dat gele driehoek

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 22 oktober 2012
  • 14:58

Dus je weet zeker dat als je de volume up knop, de homeknop en de powerbutton ingedrukt houd dat je dan geen menu krijgt ?

Als je deze vraag zeker met nee kan beantwoorden lees dit dan door .

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/8812-howto-3-button-combo-voor-wie-deze-niet-heeft.html

Als je dit voor mekaar hebt kan je door gaan met :

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/33120-howto-4-stappen-van-froyo-softbrick-naar-2-3-6-jw5-voor-beginnelingen-noobs.html

Mocht je alsnog vragen hebben, stel ze gerust ..
Succes !

mirjam25

mirjam25

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2012
  • 15:02

ik ga het weer proberen

mirjam25

mirjam25

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2012
  • 16:36

mirjam25;350098
ik ga het weer proberen

ik heb het allemaal gedaan met behulp van een vriend maar het mocht niet helpen
echt hij echt overleden

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 22 oktober 2012
  • 16:54

Er is nog geen man overboord

Doet je download mode het nog wel ? Volg dan mijn How-To , mocht dat ook niet werken, stuur dan onze forum held
Makker een bericht, hij kan iedere S1 weer in leven krijgen

Je moet hem dan wel opsturen naar makker .

jaco_de_wit

jaco_de_wit

• Lid sinds 03 september 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 september 2013
  • 21:34

mirjam25

als ik de volume knop naar beneden doet reageert hij wel alleen dan krijg ik dat gele driehoek

Heb een probleem met mijn samsung galaxy s +(gt-i9001)
Hij is uit gegaan en weer aan , en dat doet hij nu constant!
als ik geluid up en home en power indruk dan zegt het ding ..RAMDUMP MODE / cause : force upload .
En daar gaat ie niet meer uit , behalve powerknop lang ingedrukt houden .
Met geluid down / home en power gaat hij naar downloading..
do not turn off target!! en daar blijft het dan bij..
Ik heb van alles gedaan om hem te kunnen te benaderen… Kies verwijdert en usb drivers vernieuwd , Odin geïnstalleerd .
Odin ziet de gsm wel , maar na uitpakken van de gedownloade bestanden( aangegeven op deze site) doet hij niets!
En toen ?? wie weet een oplossing!
J de Wit

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 3 september 2013
  • 22:02

jaco_de_wit
mirjam25

als ik geluid up en home en power indruk dan zegt het ding ..RAMDUMP MODE / cause : force upload .
Ik heb van alles gedaan om hem te kunnen te benaderen… Kies verwijdert en usb drivers vernieuwd , Odin geïnstalleerd .
Odin ziet de gsm wel , maar na uitpakken van de gedownloade bestanden( aangegeven op deze site) doet hij niets!
J de Wit
Jaco, kun je hem in ‘Recovery’ krijgen?
Om daarin te komen moet je de Volume up, de Home knop en de Powerknop gelijktijdig indrukken. Na het eerste beeld (Samsung ….) laat je alleen de powerknop los. Zie je hierna een aantal regels verschijnen, dat laat je gelijk de andere twee knopen los.
Nu zoek je de regel ‘wipe cache/ factory reset’ op door met de volume knop naar beneden (vol down) te scrollen. (Bij vol up scrol je naar boven).
Met de home knop of power knop kun je nu je keuze bevestigen (als je op de regel ‘wipe cache… staat). Nu krijg je een trits ’no's' te zien, maar je scrolt uiteraard naar de ‘yes’. Dit bevestigen en via ‘back’ terug naar de eerste bladzij. Hier druk je op ‘reboot system’ en nu zou je toestel normaal moeten opstarten.
Je moet nu wel opnieuw SIM code,'taal', wifi code en je google account invullen, want dat is door die wipe cache/factory reset verdwenen. Als het goed is, is nu ook de restjes van de software verdwenen die verhinderden dat je toestel niet ‘normaal’ opstart.
Houd er rekening mee, dat het opstarten wat langer duurt (de eerste keer) dan wat je gewend bent.
Succes,

Makker

Bewerkt (3 september 2013 22:04)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

jaco_de_wit

jaco_de_wit

• Lid sinds 03 september 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 4 september 2013
  • 18:43

Makker
jaco_de_wit
mirjam25

J de Wit
Jaco, kun je hem in ‘Recovery’ krijgen?
Om daarin te komen moet je de Volume up, de Home knop en de Powerknop gelijktijdig indrukken. Na het eerste beeld (Samsung ….) laat je alleen de powerknop los. Zie je hierna een aantal regels verschijnen, dat laat je gelijk de andere twee knopen los.
Nu zoek je de regel ‘wipe cache/ factory reset’ op door met de volume knop naar beneden (vol down) te scrollen. (Bij vol up scrol je naar boven).
Met de home knop of power knop kun je nu je keuze bevestigen (als je op de regel ‘wipe cache… staat). Nu krijg je een trits ’no's' te zien, maar je scrolt uiteraard naar de ‘yes’. Dit bevestigen en via ‘back’ terug naar de eerste bladzij. Hier druk je op ‘reboot system’ en nu zou je toestel normaal moeten opstarten.
Je moet nu wel opnieuw SIM code,'taal', wifi code en je google account invullen, want dat is door die wipe cache/factory reset verdwenen. Als het goed is, is nu ook de restjes van de software verdwenen die verhinderden dat je toestel niet ‘normaal’ opstart.
Houd er rekening mee, dat het opstarten wat langer duurt (de eerste keer) dan wat je gewend bent.
Succes,

Makker

Hallo Makker

Bedankt voor je snelle reactie!

Heb gedaan wat je voorstelde..
Maar….hij gaat dan direct naar de tekst RAMDUMP MODE .
Heb 1 x een icoontje gekregen met een android poppetje die een pakje uitpakt , maar verder niets , reageert nergens op .

Het probleem is begonnen na het in gebruik nemen van een micro sd kaart (32GB )..toen werd hij trager , en ging wel eens zomaar uit .
Heb die sd kaart eruit gehaald en getest op pc maar geen problemen gevonden .
Daarna de samsung een software gereset gegeven , deed het een tijdje redelijk ( beetje traag dat wel )en de 8gb kaart origineel gebruikt .
Daarna toch weer gecrasht .
Nu zit er niets in geen sd en geen sim .
erg lastig om bv nieuwe bios erin te schieten , niet te vinden namelijk..

Einde verhaal ?

Hartelijke groet
J de Wit

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.