Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

FanofAndroid

FanofAndroid

• Lid sinds 20 november 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 november 2012
  • 11:14

Hallo ik heb een vraag waarmee ik al een tijdje mee zit.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een stabiele Jellybean 4.1 rom voor mijn SGS GT i9000. Ik heb al wat rond gezocht naar een Cyanogenmod 10 maar er staan altijd zulke ingewikkelde informatie bij die ik niet snap.. Mijn vraag is dan of iemand op het forum een stabiele Jellybean CM10 mod heeft waarvan Wi-Fi, 3G, Bellen, SMS-en, Play store etc allemaal werkt. Graag MET DUIDELIJKE informatie hoe ik het moet flashen. Ik zit op dit moment op 2.3.6 gingerbread XXJVU.
Ook had ik nog een vraag. Is er kans dat ALS ik een 4.1 jellybean mod flash dat ik m'n telefoon brick?

Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 15:53)
GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 20 november 2012
  • 12:36

De meeste roms zijn tegenwoordig al wel stabiel.. CM10 is zowat de standaard waar ook elke andere rom wel op gebaseerd is. Er bestaat hier en op XDA al een heel topic over, de install guide is dezelfde al een andere rom. Je moet sowieso eerst CM9/10 flashen als je van stock GB komt.
Zelf had ik al slimroms van ICS en heb deze nu ook voor JB mee overgenomen (slimbean dus). Ben hier heel tevreden van en alles werkt prima. Maar iedereen heeft zijn voorkeur van Rom en elke rom zal ook stabiel genoeg werken. Zulke vragen worden op XDA ook vaak gesteld zonder een concreet antwoord. Elke persoon is verschillend en ervaart het ook anders.

Dus je moet ze zelf allemaal maar enkele dagen draaien zelf ondervinden wat je de leukste/beste vind
Beginnen kan je bijna niet anders als met CM10, van daaruit kan je alle kanten op: Slim Bean, Helly Bean, C-rom
Deze die ik nu opnoem lijken mij de meest ondersteunende en populairste roms te zijn.

en op je laatste vraag (bricked):
Ja die kans is er.. Die is er altijd.. maar komt zeer zelden voor, zelf al honderd keren geflasht en geupdate en nog nooit problemen gehad.

Bewerkt (24 april 2013 15:53)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.