Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Juize

Juize

• Lid sinds 29 juli 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 november 2012
  • 12:03

Al een tijdje doet mijn Galaxy S apart. Een week geleden (toen zat ik nog op de officiele Samsumg firmware) viel de telefoon wel eens uit en kwam het batterijlogo om de 10 seconden in beeld, waarbij het leek alsof de batterij leeg zou zijn.

Ik kon de telefoon ook niet meer aankrijgen alle keren, maar wanneer ik de USB-kabel of het oplaadsnoer aansloot aan de telefoon, kwam opeens een groene batterij (dus vol of bijna vol) en dus de juiste status van de batterij in beeld. Hierna kon ik de telefoon weer gewoon opstarten.

Een factoryreset bleek niet te helpen, dus heb ik de cyanogenmod erop gezet. Nu zit ik nog steeds met hetzelfde probleem. Zodra de telefoon aan staat heb ik geen problemen, maar zodra te telefoon crasht of uit is, kan ik deze alleen aankrijgen wanneer ik deze verbind met een snoer.

Ik heb op internet dit probleem nog niet kunnen vinden, dus hopelijk heeft iemand hier een idee!

Bewerkt (24 april 2013 15:53)
skynet2000

skynet2000

• Lid sinds 14 juni 2011
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 21 november 2012
  • 12:46

andere accu geprobeert?

Bewerkt (24 april 2013 15:53)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.