Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Amhe

Amhe

• Lid sinds 24 november 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 november 2012
  • 13:26

Ik heb bovenstaand probleem en zie hier en daar dat dit een bekend probleem is. Mijn tel doet niets meer, behalve foutmeldingen geven en ik kan in geen enkel menu.

Kennelijk moet er een upgrade/reset plaatsvinden in de download mode. Als ik de zogenaamde 3-button-combinatie gebruik, krijg ik inderdaad de gele waarschuwingsdriehoek met android poppetje met schep.

Maar dan??? Ik lees over downloaden van JS en ODin enzo, maar ik ben een enorm technische leek en van zippen en ROMMEN snap ik niks.

Kan iemand aub HEEL duidelijk uitleggen wat ik moet doen (zonder allerlei technische termen)? Ik heb trouwens een apple-computer, weet niet of dat nog enig verschil maakt.

Lees heel graag een reactie! Alvast enorm veel dank!!!

Bewerkt (24 april 2013 15:54)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 24 november 2012
  • 13:39

Als je middels de menu knop nog in je instellingen kan komen.
Ga naar apps en zoek daar de TWlauncher(onder tabje alle). Als je hem gevonden hebt kies je gegevens wissen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Amhe

Amhe

• Lid sinds 24 november 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 november 2012
  • 14:04

Dank voor je snelle reactie, maar ik kan helaas nergens bij. Het enige dat ik kan doen is de foutmelding wegklikken, maar na een paar seconden verschijnt die dan opnieuw. Menu, applicaties enz: ik kan er niet bij.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 24 november 2012
  • 14:15

Dan kan je nog een cache reset proberen. Zet het toestel uit en zet het aan met volume UP, home en de power knop totdat je dit ziet:

Selecteer daar wipe cache partition met de volume knoppen en kies met power. Kijk of het dan over is. Als het zich dan nog voordoet is de laatste hoop een factory reset, die staat boven de wipe cache.
Hiermee wis je de hele telefoon terug naar hoe hij uit de fabriek komt. Je apps ben je kwijt, smsjes ook. Contactpersonen ben je alleen kwijt als ze op de telefoon zelf stonden. SIM en Google account contacten blijven ongemoeid. Ook je SD(intern en extern) blijven zoals ze zijn, dus foto's filmpjes en muziek blijven ook.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

miranda1985

miranda1985

• Lid sinds 14 februari 2012
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2013
  • 09:22

Mijn schoonmoeder heeft hetzelfde probleem alleen kan haar telefoon niet in de download of in de recovery modes komen. Weet iemand wat je daaraan kan doen

Bewerkt (21 mei 2013 14:07)
z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2013
  • 09:45

In download en recovery modes kan je altijd komen, dit is ingebouwd in je toestel dus daar kan niets mee fout gaan.

Om in recovery te komen, duw Volume + en de Home toets samen in en houd die ingedrukt, druk tegelijkertijd op de Power toets tot je beeld hebt, laat dan deze toets los, maar blijf de andere 2 indrukken tot je in de recovery bent.

Download mode is op dezelfde manier, maar dan met Volume -

Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2013
  • 10:10

Inderdaad Miranda, de dowload mode of recovery moet je altijd in kunnen. Als je daar niet in kan, is de telefoon gewoon naar de kl*te.
Het is hetzelfde als bij een PC, zelfs als je Windows niet op start, moet je altijd nog in de bios komen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.