Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

inMind

inMind

• Lid sinds 29 september 2012
  • Berichten 104
  • Reputatie 0
  • 30 november 2012
  • 02:23

Ik had al eens eerder op dit forum gepost, en had weer eens een vraagje.
Ik heb een tijd geleden op een Cyanogenmod ice cream sandwich rom gezeten, maar vond de ICS toch niet zo fijn…
Nu lijkt het me toch wel eindelijk de tijd om van Gingerbread af te gaan en opnieuw weer te gaan flashen naar Jellybean
Ik heb op dit moment een Nightly rom 4.1.2 gebasseerd op CM10 op me SD staan, en wil ‘m binnekort flashen.

Maar dan had ik hierbij toch weer eens een vraag:
Ik heb eerder problemen gehad met het flashen van roms. Heb dan ook steeds gedoe gehad met het terug flashen naar stock gingerbread.
Nu is mijn vraag; ALS ik nou naar ClockWorkMod ga en ik maak een nandroid backup, dan neem ik aan dat er een backup van de rom wordt gemaakt? (In dit geval is dat dus een stock Gingerbread) en STEL dat het flashen van de jb rom TOCH verkeerd, dan neem ik dus aan dat er een nieuwe Recovery menu komt? Zal de nandroid backup die ik maakte toch wel blijven bestaan als ik terug ga in “backup” of juist niet? Heb namelijk het gevoel dat het flashen van deze rom weer eens verkeerd gaat, maar proberen kan nooit kwaad. (En maar hopen dat ’ie niet wordt gebricked. Haha)

Bewerkt (24 april 2013 15:55)

Samsung Galaxy S2
Cyanogenmod 10.2
CWM recovery
Stock CM kernel

Xpl0d

Xpl0d

• Lid sinds 12 januari 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 30 november 2012
  • 07:07

Als je je sdcard niet format (bv in CWM) blijft die nandroid backup gewoon bestaan, namelijk in sdcard/clockworkmod/backup oid. Die kan je dus ook ff op je PC zetten oid.

Als je eenmaal JB geflashed hebt en je wilt terug, dan eerst ff dezelfde GB versie Odinnen als je had, en dan de backup restoren.

Bewerkt (24 april 2013 15:55)
inMind

inMind

• Lid sinds 29 september 2012
  • Berichten 104
  • Reputatie 0
  • 30 november 2012
  • 08:37

Xpl0d;362195
Als je je sdcard niet format (bv in CWM) blijft die nandroid backup gewoon bestaan, namelijk in sdcard/clockworkmod/backup oid. Die kan je dus ook ff op je PC zetten oid.

Als je eenmaal JB geflashed hebt en je wilt terug, dan eerst ff dezelfde GB versie Odinnen als je had, en dan de backup restoren.

Ah, ik weet voldoende! Thanks!

Bewerkt (24 april 2013 15:56)

Samsung Galaxy S2
Cyanogenmod 10.2
CWM recovery
Stock CM kernel

pappiedappie

pappiedappie

• Lid sinds 19 september 2010
  • Berichten 679
  • Reputatie 0
  • 1 december 2012
  • 00:06

en zorgen dat je DEZELFDE kernel hebt als degene van je backup, anders werkt je backup nog niet !!!!

Bewerkt (24 april 2013 15:56)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.