Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

PatBel

PatBel

• Lid sinds 09 december 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 december 2012
  • 10:01

Hoi,

Op mijn Galaxy S1 heeft lange tijd naar tevredenheid Cyanogenmod 9 gedraaid. Maar enige tijd terug zette ik het toestel uit en aan, waarna het toestel uit het niets in een bootloop bleef hangen. Het toestel in recoverymode starten lukte vreemd genoeg niet meer, maar download mode werkte nog wel.

Daarop heb ik getracht om met Heimdall de oorspronkelijke ROM terug te plaatsen. Terwijl het programma liep, kreeg ik een foutmelding en nu blijft de SGS opstarten met een plaatje van een pc dat gekoppeld is aan de telefoon.

Aangezien mijn kennis hierin tekort schiet, zoek ik iemand in de omgeving van Den Haag of Utrecht, die tegen een kleine vergoeding mijn geliefde SGS weer aan de praat weet te brengen.

Bewerkt (24 april 2013 15:59)
Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 10 december 2012
  • 21:55

De S Plus verschilt in dat opzicht niet veel met de gewone S wat je kan doen.
Batterij eruit, voor enkele minuten. Dan is je telefoon zeker te weten uit.
Batterij erin en proberen op te starten in download modus, dit enkele keren proberen dit lukt vaak niet in een of twee keer.
Wil bovenstaande echt absoluut niet helpen dan kan je de JIG proberen. Zie hiervoor de lijst met JIG eigenaren er woont er vast wel eentje in de buurt die je kan helpen.

Indien het wel lukt met het rebooten in download probeer dan op een Windows pc met odin en de correcte .pit file de laatste stock te flashen.

Succes

———- Update van bericht ———-

Even een extra uitleg uit mij how to upgraden van GT-I9001:
Problemen met mijn telefoon na flashen van een ROM (custom of stock)
Help ik zie dit plaatje op mijn telefoonscherm:

Wat moet ik doen?

Hierbij moet je opnieuwflashen. Het enige lastige aan dit probleem is, is het feit dat het een stuk lastiger is om in de Downloadmodus te komen.
Er zijn 2 manieren om in de downloadmodus te komen:
1: Met de knoppen:

1. Ontkoppel je telefoon van je computer
2. Hou Volume knop omhoog + Volume knop omlaag + Power ingedrukt, het scherm wordt even zwart
3. Hou de knoppen ingedruk, je zal het plaatje weer te zien krijgen, hou de knoppen ingedrukt het scherm word weer zwart
4. Laat alleen de powerknop los, als het goed is kom je in de download modus en kan je aan de slag met flashen viaOdin
Verwacht niet dat het de eerste keer gelijk lukt blijf proberen

Bewerkt (24 april 2013 16:00)
PatBel

PatBel

• Lid sinds 09 december 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 december 2012
  • 14:33

Hoi,

Met behulp van deze (http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/33120-howto-4-stappen-van-froyo-softbrick-naar-2-3-6-jw5-voor-beginnelingen-noobs.html) uitleg is het mij gelukt om mijn SGS weer aan de praat te krijgen.

Bewerkt (24 april 2013 16:01)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.