Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Reyna

Reyna

• Lid sinds 14 juni 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 11 december 2012
  • 15:04

Hoi!!

Ik heb een probleem, vanochtend deed mijn galaxy s1 erg traag en ik dacht: ik zet hem uit en dan weer aan.
Nou…had ik dat nou maar NIET gedaan want nu blijft hij telkens opstarten (blauwe blokjes die een vervolgens een s vormen) de eerste x maakt hij dan geluid en de andere sessies niet meer.
Ik heb hem dit soms uren laten doen.(lijkt me niet zo goed)

Heb dit probleem al een keer gehad maar toen bleef hij hangen op de logo s.
Na paar x batterij eruit lukte het toen om hem aan te krijgen.
Later is hij weg gebracht voor reparatie (ook niet over te spreken duurde 5 x opsturen voordat het verholpen was)

Nu is het alleen NOODzakelijk dat ik toch nog even in mn mobiel kan! Ik had gisteren foto's gemaakt voor een opdracht die vrijdag af moet zijn en kan ze niet meer opnieuw maken :cry:

Weet iemand hier hoe ik nog in mn mobiel kan komen evt via laptop?!
Samsung kies ziet hem helaas niet! o_O

Dus…. HeLLuPP!! :cry::p

Gr Reyna

Bewerkt (24 april 2013 16:00)
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 11 december 2012
  • 15:27

Er staat wel erg weinig informatie in je bericht. Welk systeem draai je? Is je toestel geroot? Zo ja, kun je hem nog wel in recovery mode krijgen? Of in download mode? Met die info zouden er suggesties gedaan kunnen worden om hem weer aan de gang te krijgen.

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Reyna

Reyna

• Lid sinds 14 juni 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 11 december 2012
  • 16:02

Hoi bedankt voor je reactie!

Ik heb er niet veel verstand van maar ik heb een samsung galaxy s1 (GT-I900)
Systeem bedoel je daar android mee?
En wat bedoel je met geroot?

Gr Reyna

ps maak wel even een filmpje

filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=qEo5mUpzVzo&list=UUeyFDm92QmIXd4K6qq3SkGQ&index=1

Makker

Makker

• Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 11 december 2012
  • 17:19

Reyna;365174
Hoi bedankt voor je reactie!

Ik heb er niet veel verstand van maar ik heb een samsung galaxy s1 (GT-I900)
Systeem bedoel je daar android mee?
En wat bedoel je met geroot?

Gr Reyna

ps maak wel even een filmpje

filmpje: Hellup! Mijn samsung Galaxy S1 wil niet meer opstarten!!! - YouTube
Ik heb het filmpje gezien. Je toestel zit in een bootloop, dat wil zeggen dat hij wel opstart, maar dat steeds opnieuw doet. Is niet zo heel erg, maar ik zit even met je foto's in mijn maag. Je kunt deze bootloop waarschijnlijk verhelpen door een ‘factory reset’ te doen, maar dan ben je waarschijnlijk ook je foto's kwijt.
Behalve als ze op een extra SD kaart staan in je toestel. Heb je er een extra SD kaart inzitten? Die zou je uit je toestel kunnen halen en dan via je PC/Mac op je computer kunnen zetten. Als dat gaat, zijn je zorgen waarschijnlijk over. Probeer dit eerst.
De tweede mogelijkheid is om je toestel weer gewoon te laten opstarten (met het risico dat je foto's misschien weg zijn).
1) Je zet je toestel uit door de batterij er een tiental seconden uit te halen,
2) Stop je batterij weer terug in je toestel
3) Druk op drie knoppen tegelijk, namelijk Volume Up (harder), menu knop (midden onder) en de powerknop.
Wacht tot je beeld ziet en laat de knoppen gelijk los.
Op het scherm zie je een paar regels en met de volume knop up of down kun je regels uitkiezen.
Je gaat naar de regel wipe cache/factory reset met je volume knop en vervolgens druk je op menu of powerknop (1 van die twee werkt)
Je krijgt nu een scherm met allemaal no's en een yes.
Met de volumeknop ga je naar yes en druk weer op ….. (een van die twee; menu of power)
Dan ga je naar de onderste regel ‘go back’
nu ben je weer in je eerste scherm en bovenin staat ‘reboot system’
hier druk je op en je toestel zou nu gewoon moeten opstarten (dat duurt soms wel een paar minuten. Geduld dus).
Met geluk staan je foto's nog op het toestel. Wel ben je nu al je persoonlijke gegevens (en apps) kwijt
Dat moet je opnieuw invullen (naam, wifi, account) en de apps kun je weer van Google Play/Market op je toestel zetten.
Laat even weten of je hier iets aan hebt.

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 11 december 2012
  • 18:18

Normaal gesproken laat een fabrieksreset via het recovery menu je interne sd geheugen intact, en dus je foto's ook. Alleen de beruchte ‘hard reset’ code die je via de dailer kan invoeren wist ook je interne sd geheugen.

Maar omdat hij ‘ineens’ in een bootloop zit is er blijkbaar iets gecrashed waardoor er wellicht wel iets gewist is, maar die kans acht ik klein..

Makker

Makker

• Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 11 december 2012
  • 19:08

Klopt, maar ik wil geen valse hoop vestigen. Ik zelf zou die factory reset in minder dan vijf minuten hebben kunnen doen. En nanders, ik zie dat jij net om de hoek woont. Zou jij …………..

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 11 december 2012
  • 20:08

Ik zie wel een pm verschijnen als er behoefte aan is dat ik er persoonlijk naar kijk, dan kunnen we iets plannen. Ik woon in het centrum van Dordrecht.

Makker

Makker

• Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 11 december 2012
  • 20:33

nanders;365243
Ik zie wel een pm verschijnen als er behoefte aan is dat ik er persoonlijk naar kijk, dan kunnen we iets plannen. Ik woon in het centrum van Dordrecht.
Dat vind ik heel mooi van je. Ik heb zelf na de basisschool jaren in Dordrecht op school gezeten (Oranjepark), maar ik woon tegenwoordig veel te ver weg. Volgens mij is het herstel van de telefoon van Reyna een fluitje van een cent en daar zal jij, zullen wij niet wakker van liggen. Zij nu hopelijk ook niet.

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Reyna

Reyna

• Lid sinds 14 juni 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 12 december 2012
  • 11:17

Makker;365191
Ik heb het filmpje gezien. Je toestel zit in een bootloop, dat wil zeggen dat hij wel opstart, maar dat steeds opnieuw doet. Is niet zo heel erg, maar ik zit even met je foto's in mijn maag. Je kunt deze bootloop waarschijnlijk verhelpen door een ‘factory reset’ te doen, maar dan ben je waarschijnlijk ook je foto's kwijt.
Behalve als ze op een extra SD kaart staan in je toestel. Heb je er een extra SD kaart inzitten? Die zou je uit je toestel kunnen halen en dan via je PC/Mac op je computer kunnen zetten. Als dat gaat, zijn je zorgen waarschijnlijk over. Probeer dit eerst.
De tweede mogelijkheid is om je toestel weer gewoon te laten opstarten (met het risico dat je foto's misschien weg zijn).
1) Je zet je toestel uit door de batterij er een tiental seconden uit te halen,
2) Stop je batterij weer terug in je toestel
3) Druk op drie knoppen tegelijk, namelijk Volume Up (harder), menu knop (midden onder) en de powerknop.
Wacht tot je beeld ziet en laat de knoppen gelijk los.
Op het scherm zie je een paar regels en met de volume knop up of down kun je regels uitkiezen.
Je gaat naar de regel wipe cache/factory reset met je volume knop en vervolgens druk je op menu of powerknop (1 van die twee werkt)
Je krijgt nu een scherm met allemaal no's en een yes.
Met de volumeknop ga je naar yes en druk weer op ….. (een van die twee; menu of power)
Dan ga je naar de onderste regel ‘go back’
nu ben je weer in je eerste scherm en bovenin staat ‘reboot system’
hier druk je op en je toestel zou nu gewoon moeten opstarten (dat duurt soms wel een paar minuten. Geduld dus).
Met geluk staan je foto's nog op het toestel. Wel ben je nu al je persoonlijke gegevens (en apps) kwijt
Dat moet je opnieuw invullen (naam, wifi, account) en de apps kun je weer van Google Play/Market op je toestel zetten.
Laat even weten of je hier iets aan hebt.

Makker

Thanks!!!Ik ben alles kwijt behalve…. ja mn fotos!!! Geweldig!!! bedankt!!! :p

barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 12 december 2012
  • 11:24

Wat een toffe forum dat we elkaar kunnen helpen en geholpen kunnen worden.

Alweer een tevreden persoon erbij.

Grtz Barre

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.